motorfek-Skoda120

Tóth László laszlo.toth at delta.hu
Thu Sep 22 10:06:30 CEST 2005


hát a wartburg az az volt ha jol tudom, az nem egy nagy élmény....

motorfék közben nem csak hővé alakul szerintem. a motor probál szivni, 
de nem tud, alacsony nyomást hoz létr, erre megy el az energia + 
surlodás. hő van benne tény, de nem csak az

én még nem vettem észre hogy valamikor gond lenne a motorfék, bár nem is 
figyeltem még soha.

Valenta Ferenc írta:

> Tóth László wrote:
>
>> többet nem, max ugyanannzit. elég részletesen kitárgzaltuk, hogy ha 
>> nem nyomsz gázt, akkor nem kap több benzint a kocsi mint az 
>> alapjárati mennyiség. különben saját magától felpörögne motorfék 
>> üzemben és vége lenne. sporolni nem sporolsz a gurulással, mert 
>> többet kell fékezni stb. fogyasztás kb ugyanannyi, gazdaságosságból 
>> jobb a motorfék. egy másik igen hosszu témához hozzászolva leirtam a 
>> véleményem az energiák kihasználásárol is ilyen esetben, a motorfék 
>> ebböl a szempontbol is jobb...
>
>
> Ha fekezni akarsz, akkor mindegy mivel fekezel, a teljes mozgasi
> energia hove alakul, motorfek kozben nincs fogyasztas, tehat tok jo,
> tenyleg gazdasagosabb. Nekem azzal van a bajom, amikor nem akarsz
> motorfekezni, megis fekez. Kenyelmetlen, vacakolni kell a kikapcsolassal
> (ures/kuplung ki), pacsalja az uzemanyagot, stb..
> De van szabadonfutos auto, majd egyszer ha lesz ra lehetosegem,
> kiprobalok egy olyat!
>




More information about the Elektro mailing list