motorfek-Skoda120
Tóth László
laszlo.toth at delta.hu
Thu Sep 22 10:06:30 CEST 2005
hát a wartburg az az volt ha jol tudom, az nem egy nagy élmény....
motorfék közben nem csak hővé alakul szerintem. a motor probál szivni,
de nem tud, alacsony nyomást hoz létr, erre megy el az energia +
surlodás. hő van benne tény, de nem csak az
én még nem vettem észre hogy valamikor gond lenne a motorfék, bár nem is
figyeltem még soha.
Valenta Ferenc írta:
> Tóth László wrote:
>
>> többet nem, max ugyanannzit. elég részletesen kitárgzaltuk, hogy ha
>> nem nyomsz gázt, akkor nem kap több benzint a kocsi mint az
>> alapjárati mennyiség. különben saját magától felpörögne motorfék
>> üzemben és vége lenne. sporolni nem sporolsz a gurulással, mert
>> többet kell fékezni stb. fogyasztás kb ugyanannyi, gazdaságosságból
>> jobb a motorfék. egy másik igen hosszu témához hozzászolva leirtam a
>> véleményem az energiák kihasználásárol is ilyen esetben, a motorfék
>> ebböl a szempontbol is jobb...
>
>
> Ha fekezni akarsz, akkor mindegy mivel fekezel, a teljes mozgasi
> energia hove alakul, motorfek kozben nincs fogyasztas, tehat tok jo,
> tenyleg gazdasagosabb. Nekem azzal van a bajom, amikor nem akarsz
> motorfekezni, megis fekez. Kenyelmetlen, vacakolni kell a kikapcsolassal
> (ures/kuplung ki), pacsalja az uzemanyagot, stb..
> De van szabadonfutos auto, majd egyszer ha lesz ra lehetosegem,
> kiprobalok egy olyat!
>
More information about the Elektro
mailing list