Mozgasi energia - JET OFF
Szali Sandor
szali at freemail.hu
Wed Sep 21 17:19:00 CEST 2005
Tehat az egester kupossaga, hatrafele bovulese a mukodes alapja.
Azert ha lehetne csatolni, beraknam azokat a keresztmetszeti rajzokat ahol
nem kupos.
Vagy lehet, hogy eleg, ha a turbinalapatok utani resz kupos, tehat az
exhaust. (kipuffogo :)
Es ha egyszer elindul hatrafele az aramlas, akkor onerosito hatasa van.
De az elso levelben is irtam, a gazturbina bonyolult, inkabb nezzzuk a ram
jet-et.
Aminek par honapja mar gyakorlati kivitelezese is volt.
Ami nekem van rajz a torlosugarasrol, azon pont forditva kupos az egester,
hatrafele szukul.
A bejovo tagulo nyilason a levego mozgasi energiat veszit es nyomasenergiat
gyujt, a (szukulo) egesterben pedig az uzemanyag elegetese megnoveli az
osszenergiat. mondja a szoveg.
Biztos mukodik, mert ujsaghir volt a repulogep nemreg.
De mitol az aszimmetria? (persze csak ~3M? 5M? felett)
The ram jet engine is an athodyd, or
'aero-thermodynamic-duct to give it its full name. It
has no major rotating parts and consists of a duct
with a divergent entry and a convergent or
convergent-divergent exit. When forward motion is
imparted to it from an external source, air is forced
into the air intake where it loses velocity or kinetic
energy and increases its pressure energy as it
passes through the diverging duct. The total energy
is then increased by the combustion of fuel, and the
expanding gases accelerate to atmosphere through
the outlet duct.
More information about the Elektro
mailing list