[OT] motorfek.

Fuzesi Arnold arno at externet.hu
Wed Sep 21 16:24:46 CEST 2005


----- Original Message ----- 
From: "Valenta Ferenc" <ferenc.valenta at vhl.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: 2005. szeptember 21. 10:05
Subject: Re: [OT] motorfek.


> SZIGETI Szabolcs wrote:
>
> > A kéziváltónak egy vezetéstechnikai okát lehetne mondani, méghozzá azt,
> > hogy bizonyos műveletek előtt már be tudod rakni olyan sebességi
> > fokozatba, amelyre majd szükség lesz. Tehát ha tudom, hogy ki kell majd
> > gyorsan ugrani előzni, akkor visszaváltok, de még nem gyorsítok. Ilyen
>
> Ekkor jon a meglepetes, nem tudod berakni sebessegbe :))
> Ezt Viktor is emlitette valamelyik nap. Az o Saab-jat csak egyesbe nem
> lehet berakni bizonyos sebesseg felett, az enyemet 1-2-3-ba sem.

Be kene nevezned egy valtogeneralra...

Kicsit sok gond van ezzel a kocsival korahoz kepest...
Adagolo kehes, meg irtad multkor hogy rangat ha 5-ben lassan mesz.
2.2-es vagy mekkora nyomatekos dizel meg 8-asban alapjaraton se kene hogy
rangasson.
Lehet hogy csak azert szidod a motorfeket, mert a hajtaslancod log
(kuplungrugok torottek/ valtogond), es rangat emiatt a verda...
Olyankor tenyleg kellemetlen dolog a motorfek.
Nemezagond?

> > Egy automata ezt sosem tudja megcsinálni, hiszen ehhez gondolatolvasónak
> > kellene lennie, és tudnia, hogy egy jövőbeli esemény miatt fel kell
>
> De annak nem gond, az ujak nehany szazdmasodperc alatt valtanak.

Ezt az infot honnan szedted??

> > Valszeg legjobb megoldás a kézzel is kapcsolható automata. Ha akarom
> > visszaváltatok vele, ha nem akarom, majd az ő processzora kiszámolja.
>
> Egyetertek.

Ezzel en is.... :)


Arnold




More information about the Elektro mailing list