[OT] motorfek.
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Wed Sep 21 14:45:42 CEST 2005
Valenta Ferenc írta:
> charles hoss wrote:
>
>> elolvasva az erveidet , osszehasonlitva az enyeimmel amit pl ma
>> reggel 135km automata valtos , tempomatos vezetessel ellenorizhettem
>> , nem erzem ertelmesnek ezt a vitat . nyilvan nem motorfekez egyik
>> tempomatos
>
>
> Szerintem sem. En nem erveket irtam, hanem konkretan leirtam a tenyt,
> hogy a Citroen XM V6 automata igy mukodik. Ha nem tetszik, szurj :)
nos az hogy a citroen nem tetszik , nem eleg ok arra hogy szurjelek - de
ez a mondat nem kovetkezett abbol az egy szobol amit leirtal - bar
feltetelezhettem volna hogy egyetlen auto alapjan mondasz velemenyt -
nyilatkoztatsz ki vegso igazsagokat :)
en eddig tempomatos autoban mercit , opelt , jaguart , fiatot ,
chevroletet, jeepet vezettem . ha a francia mernokok meglodottak a
totalis motorfekmentes valtot akkor nyilvan elfelejtettek az alpok
kozleseget , vagy egyaltalan nem akartak olyan automatat csinalni ami
rantas nelkul lassit gyorsit .
>
>> autom sem - a franciak mindig is szerettek csak a dolog oromeert ujitani
>
>
> Lattal mar ilyet?
joparat , de a teljesen folosleges csodak adtak a pakurat ugy 95%-ban ,
a maradek 5% pedig bejott , csak vannak gyartok akik ezt nem feltetlenul
adjak ki utcara megbukni :) azert ennek is megvan a rajongotabora . van
akinek bejon a kozepen elhelyezett muszerkonzol (masok is hasznaljak)
vagy a konzervdoboz oldalara szitazott kilometerora , az egykullos volan
stb en azt szeretem ha a latoteremben van a sebesseg , analog stb .
>
>> , neha be is jott , de a tormakukac is attol kiraly hogy barmilyen
>> gyumolcsrol elvitatkozik , pedig a tormaban el es mast soha nem kostolt
>
>
> Szoval nem lattal, csak fikazol. Ertem.
ezt mibol szurted le ? lehet hogy tobbet javitottam mint te vezettel :)
>
>> , ismerni pedig vegkepp nem ismer egyet sem kozelrol (pl nem tudja
>> hogy hogyan szinkronizal egy kezivalto)
>
>
> Masnak is ezt csinalja az autoja. Viktore is ilyen. Ez van...
> Majd megyunk egyutt valtot venni :)
a kispolakom csinalt ilyet , annak eleve nem szinkronizalt az egyes
fokozata - amikor tudtak eleg tartos elso szinkront csinalni akkor
megnyujtottak a fokozatot , igy nyugodtan vissza tudsz kapcsolni egyesig
is mozgasban , igy hosszabb lehet a kettes es tualjdonkeppen egy jol
szinkronizalt egyes olyanna teszi a fokozatokat mintha eggyel tobb
fokozatod lenne - hiszen kihasznalhatoan lefele telajdonkeppen tobb is
van - lassulaskor a dugoban szabadon kapcsolhatsz - ezert lett ilyen . a
saab valto mindig is kritikus cucc volt - kicsit hajlamos gyengelkedni -
a jellemzo az hogy akkor kapcsol rosszul ha rajta tartod a kezed
folyamatosan - ez nem tesz jot neki .
a kuplung nem teljes kiemelese szinten ilyet okoz - pl a mosani automban
stabilan el lehetett kozlekedni kuplung nelkul - ha gazfroccsel valtottam .
>
>> szuro megint .
>
>
> Ezt mar annyiszor hallottam! Legalabb 5x megirtad. Egy gerinces ember
> szurne es kesz, bejelentes nelkul.
neha beszelgetunk , neha elborul az agyad , neha egyszeruen nem veszem
eszre - egy gerinces ember nem csapja le a telefont - en sem teszem ,
egyebkent is arra tanitottak a lelkisegelyeseknel hogy ketszer
figyelmeztetni kell a hivot ha le fogod rakni .
most megint egy idore szurlek es kesz .
valaszolhatsz ra - ezert szoltam , hatha felreertes az egesz , hatha nem
ebben a stilusban folytatod .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list