[OT] motorfek.

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Wed Sep 21 14:45:42 CEST 2005


Valenta Ferenc írta:

> charles hoss wrote:
>
>> elolvasva az erveidet , osszehasonlitva az enyeimmel amit pl ma 
>> reggel 135km automata valtos , tempomatos vezetessel ellenorizhettem 
>> , nem erzem ertelmesnek ezt a vitat . nyilvan nem motorfekez egyik 
>> tempomatos 
>
>
> Szerintem sem. En nem erveket irtam, hanem konkretan leirtam a tenyt,
> hogy a Citroen XM V6 automata igy mukodik. Ha nem tetszik, szurj :)

nos az hogy a citroen nem tetszik , nem eleg ok arra hogy szurjelek - de 
ez a mondat nem kovetkezett abbol az egy szobol amit leirtal - bar 
feltetelezhettem volna hogy egyetlen auto alapjan mondasz velemenyt - 
nyilatkoztatsz ki vegso igazsagokat :)
en eddig tempomatos autoban mercit , opelt , jaguart , fiatot , 
chevroletet, jeepet vezettem . ha a francia mernokok meglodottak a 
totalis motorfekmentes valtot akkor nyilvan elfelejtettek az alpok 
kozleseget , vagy egyaltalan nem akartak olyan automatat csinalni ami 
rantas nelkul lassit gyorsit .

>
>> autom sem - a franciak mindig is szerettek csak a dolog oromeert ujitani 
>
>
> Lattal mar ilyet?

joparat , de a teljesen folosleges csodak adtak a pakurat ugy 95%-ban , 
a maradek 5% pedig bejott , csak vannak gyartok akik ezt nem feltetlenul 
adjak ki utcara megbukni :) azert ennek is megvan a rajongotabora . van 
akinek bejon a kozepen elhelyezett muszerkonzol (masok is hasznaljak) 
vagy a konzervdoboz oldalara szitazott kilometerora , az egykullos volan 
stb en azt szeretem ha a latoteremben van a sebesseg , analog stb .

>
>> , neha be is jott , de a tormakukac is attol kiraly hogy barmilyen 
>> gyumolcsrol elvitatkozik , pedig a tormaban el es mast soha nem kostolt 
>
>
> Szoval nem lattal, csak fikazol. Ertem.

ezt mibol szurted le ? lehet hogy tobbet javitottam mint te vezettel :)

>
>> , ismerni pedig vegkepp nem ismer egyet sem kozelrol (pl nem tudja 
>> hogy hogyan szinkronizal egy kezivalto)
>
>
> Masnak is ezt csinalja az autoja. Viktore is ilyen. Ez van...
> Majd megyunk egyutt valtot venni :)

a kispolakom csinalt ilyet , annak eleve nem szinkronizalt az egyes 
fokozata - amikor tudtak eleg tartos elso szinkront csinalni akkor 
megnyujtottak a fokozatot , igy nyugodtan vissza tudsz kapcsolni egyesig 
is mozgasban , igy hosszabb lehet a kettes es tualjdonkeppen egy jol 
szinkronizalt egyes olyanna teszi a fokozatokat mintha eggyel tobb 
fokozatod lenne - hiszen kihasznalhatoan lefele telajdonkeppen tobb is 
van - lassulaskor a dugoban szabadon kapcsolhatsz - ezert lett ilyen . a 
saab valto mindig is kritikus cucc volt - kicsit hajlamos gyengelkedni - 
a jellemzo az hogy akkor kapcsol rosszul ha rajta tartod a kezed 
folyamatosan - ez nem tesz jot neki .
a kuplung nem teljes kiemelese szinten ilyet okoz - pl a mosani automban 
stabilan el lehetett kozlekedni kuplung nelkul - ha gazfroccsel valtottam .

>
>> szuro megint .
>
>
> Ezt mar annyiszor hallottam! Legalabb 5x megirtad. Egy gerinces ember
> szurne es kesz, bejelentes nelkul.

neha beszelgetunk , neha elborul az agyad , neha egyszeruen nem veszem 
eszre - egy gerinces ember nem csapja le a telefont - en sem teszem , 
egyebkent is arra tanitottak a lelkisegelyeseknel hogy ketszer 
figyelmeztetni kell a hivot ha le fogod rakni .
most megint egy idore szurlek es kesz .
valaszolhatsz ra - ezert szoltam , hatha felreertes az egesz , hatha nem 
ebben a stilusban folytatod .

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list