[OT] motorfek.
Valenta Ferenc
ferenc.valenta at vhl.hu
Tue Sep 20 13:54:01 CEST 2005
Fuzesi Arnold wrote:
> Csak kozben pl nem kipuffogsz a masik kepebe...
Alapjaraton?
> Illetve tudni kell hova valtasz motorfek uzemmodban. Ha ippeg hogy lassulni
> akarsz, akkor 5. Ha intenzivebben akkor kevesebb.
Persze, egyertelmu.
> Ha nagyon intenziven akkor fék.
Ezt mondjuk nem ertem, ha 140-nel akarok intenziven fekezni, miert nem
jo, ha 1-esbe rakom? :) Szerintem a fekezes intenzitasaval nem lenne
hiba (talan meg blokkolna is, ABS mellett is :), de esetleg egy _kicsit_
karosodna a motor... Ugyanugy, mint ahogy minden motorfekezes kozben
feleslegesen porog es kopik, csak egy kicsit jobban :)
> De nehogymar egy levlistan tanitsunk meg vezetni... :-/
En meg nehogymar egy levlistan tanitsam nektek a fizika alapjait...
Vagy inkabb megis :(
> Gurulni nekem nemigen kellett miota vezetek sok éve.
Ez nem kelles kerdese, hanem lehetoseg. Tok jo, nekem es az autonak is.
> Féklámpám is csak akkor világít mikor fékezek. Nem mikor lassulgatok.
Nekem is. Ellenben a varosban siman fekezgetnek az emberek.
Rengeteget...
> Ellentetben azzal, aki a szivbajt tudja rámhozni mikor pöckölgeti a féket a
> nyil egyenes uton, mert már nem a gázt nyomja. Valamit mindenképpen nyomnia
> kell. :-/
En ezt latom minden nap. Szerintem sem jo.
Az oka az, hogy mindenkeppen nagyon kozel akarnak menni az elottuk
menohoz, mert kulonben valaki befurakodik. Ezt pedig motorfekkel
nem lehet megoldani... Ugyhogy gaz-fek. Engem is idegesit.
> Arnold
--
Valenta Ferenc <ferenc.valenta at vhl.hu> Volcano/Mentor Graphics
"My love is REAL, unless declared INTEGER"
More information about the Elektro
mailing list