[OT] motorfek.
Fuzesi Arnold
arno at externet.hu
Mon Sep 19 17:01:12 CEST 2005
----- Original Message -----
From: "Valenta Ferenc" <ferenc.valenta at vhl.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: 2005. szeptember 19. 15:58
Subject: Re: [OT] motorfek.
> Fuzesi Arnold wrote:
>
> > Szerves része a vezetéstechnikának, az autózásnak, a közlekedésnek a
> > környezete amelyben zajlik!!!!!!!!!!!!!
>
> Igy van. Az evek alatt ezt szoktak meg az emberek.
Mit??? Azt hogy kozlekedni csak ugy lehet ahogy ma is tesszuk? Kozlekedni,
azaz kis dobozokat iranyitani. A doboz lehet Flinstone-s kocsi is...
Legalabb is 2D-ben, ezzel az atlag IQ-val ami az utakon van.
Ha a fene fenet eszik is, akkor is ugy fog az ember a keresztezodeshez
erkezni, hogy nem tetszolegesen lassulva/gurulva, majd satuzva, hanem ugy
hogy kozben esszeru hatarok kozott minel kevesbe korlatozza a forgalmat, de
lassuljon.
Ezt tobbfelekeppen teheti meg, attol fugg milyen kocsija van:
Flinstone-s kocsi eseten leteszi a sarkát. Ott valóban nincs más
megoldás. -> (Fáj, kopik az ember sarka. Nemjo. energia - )
VF auto eseten bekapcsolja a szabadonfutot, kozben fekez. (energia nulla,
kopik a fek mint allat, kopik a motor mert nincs kenése, es veszelyes mert
ha hirtelen el kell indulni, akkor kapkodni kell ossze-vissza)
Belsoegesu autonal motorfekezve, majd a legvegen fek, es ures. (energia
nulla, alig kopik valami. A dugattyu olajozva van, kuplung boven birja
tb. )
Elektromos autonal visszataplalva. (energia plussz)
A te elmeleted arra az esetre szol, mikor egyedul vagy az utakon, es gurulva
fekezes nelkul lehet megkozeliteni a lampat. Valljuk
be, ez ritka!
Hacsak nem behaluzod hogy egyedul vagy. -> gyogyszer (hogy milyen azt
nemtom...ebben neked vannak hatalmas tapasztalataid ahogy latom)
> Egyebkent ideges vagy, vagy mi ez a sok felkialtojel? Xanax!
"Elfogytak az ervek jon a szemelyeskedes?" :)
> > Illetve butaságra vall....
>
> Az a butasag, ha nem tudsz mast elkepzelni, mint amit eled raknak.
En nem az autokrol beszelek ha nem venned eszre.... goto 2. osztaly
szovegertes.
Hanem arrol hogy a kozlekedes (figyelem, nem auto!) maskepp nem mukodik
2D-ben, ezzel az IQ keszlettel ami rendelkezesre all, es fog allni nagyon
sokaig.
Fiktiv kozlekedéskulturahoz meg fiktiv vezetestechnikat kitalalni okos
dolog. De nincs ertelme.
Nezd meg a Prius fed. gepenek a logját/kijelzojét (mutatja az energia
útját).
Hogy mikor gurul nulla energiamerleggel az auto.
Elarulom: Kb SOHA!
Vagy negativ, vagy pozitiv. Nulla kornyeke nagyon ritka.
> > Elmeletben nem kéne a kocsira rugo, lengescsillapito, sokminden.
> > Mert tök sima egyenes utak vannak elmeletben.
>
> De elvileg is kene, motorfek viszont nem. Az azert van, mert a
> dugattyus belsoegesu motoroknak igen nagy surlodasi es egyeb
Igyvan. De tökjó hogy van! Máskülönben a vilag fekpofa felhasznalasa
sokszorosa lenne, es joval tobb uzemanyagot pofognénk el.
Aki meg szabadonfutóra vágyik az tegye be 5-be, vagy ahova kell
eppen....Alig fog jobban lassulni a kocsi mintha uresben gurulnal.
Egy esetben nemjo amit irok. Mikor autopalyan 130-nal akar "gurulni" az
ember. De ilyen szituval még nem talalkoztam... Mikor hianyzott volna egy
szabadonfuto.
Nagyritkan szoktam uresbe rakni a kocsit, es gurulni. De irto ritkan van ra
szukseg.
Ezert szabadonfutot csinalni hulyeseg lenne.
Arnold
More information about the Elektro
mailing list