[OT] motorfek....Re: fizetos lett a voipbuster
Auth Gábor
auth.gabor at enaplo.hu
Thu Sep 15 20:37:17 CEST 2005
Halihó!
Valenta Ferenc ezt írta:
> De en mar annyiszor elmagyaraztam, hogy a motorfekkel nem az a
> bajom, hogy olyan amilyen, hanem az, hogy kulon aktivalo gomb
> nelkul akkor is fekez, amikor nem kene! Ennyi.
Miért kellene külön aktíváló gomb? Ha felengedem a gázpedált és közben
lenyomom a kuplungot (és kiveszem üresbe), akkor nincs motorfék. Ha
felengedem a gázpedált és nem nyomom le a kuplungot, akkor van motorfék.
Ebben mi az az irgalmatlanul bonyolult, hogy nehéz legyen?
> Ha nem kapcsolom ki a kuplunggal vagy uresbe rakassal, fogyasztja
> az uzemanyagot gurulas kozben,
Nem fogyasztja. Ha elegendően lassult (és addig nem fogyaszt), akkor be
tudod tenni olyan sebességbe, amelyet vízszintes terepen alapjárat közeli
fordulaton tartani tud a kocsi... és ismét nem fogyaszt sokat.
> ha kikapcsolom, a problemas, megosztja a figyelmem stb...
Majd rutin lesz, és nem osztja meg. :))
> Csak fekez. Ha kell, ha nem. Varosban inkabb nem. A hegyen jol johet.
Városban nagyon jól jön. Csak tudni kell használni. Én nagyon ritkán
fékezek... van olyan, hogy gyenge lassuláshoz ötből kiveszem, pici gázt
adok üresen, hogy ne csúsztassam a kuplungot amíg a motor felveszi a
fordulatot, beteszem háromba, majd hagyom lepörögni alapjáratig (~20km/h)
és a végén fékezek. Ha jól csinálod, se a fék, se a kuplung nem kopik.
> Ezert lehetne egy gomb, amit bekapcsolva engedelyezi a motorfeket.
> Nekem csak az user interfesszel van bajom...
Nem lehet, hogy két ballábad van? :)
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu
+36-70/9400-341 -=- ICQ: 49179141 -=- Skype: authgabor
More information about the Elektro
mailing list