[OT] motorfek....Re: fizetos lett a voipbuster
Valenta Ferenc
ferenc.valenta at vhl.hu
Thu Sep 15 19:37:51 CEST 2005
Várszegi Péter wrote:
> Nem értem, a motor pörög amennyit pörög, az elektronika nem ad üzemanyagot,
> vagy ha ad egy keveset, az az o dolga, nem hiszem, hogy nekem felül kéne
> bírálni a fedélzeti számítógépet.
A motornak van surlodasa, az idoegyseg alatt eldisszipalt energia pedig
minimum aranyos a fordulatszammal, de mivel olaj is van benne, inkabb
magasabb hatvany szerint fugg. Tehat ha porog a motor, fogy az
uzemanyag.
> Én még olyan embert nem láttam, aki motorféknél nyomná a gázt, mert ha
> nyomod, akkor az már nem motorfék.
Pont ezt mondom, nekem az a bajom, hogy alapbol van motorfek, amikor
varosban szuksegtelen es zavaro, kiiktatni pedig nemileg maceras.
Ha alapbol nem lenne, hanem mondjuk hegyrol lefele, egy gombbal
tudnam bekapcsolni, mint a buszban a retardert, akkor tok jo lenne.
Mas kerdes, hogy a motort jobb koptatni, vagy a fekbetetet.
Nyilvan mindkettot, de ez mar a tervezes miatt van igy, csinalhattak
volna mashogy is.
> Egyébként meg szivessen (miután letettél 10.000.000ft-ot) beültetlek egy
> traktorba és üresben elengedlek egy lejton, motorfék nélkül...
En meg ugyanekkora osszegert beultetlek egy Priusba, ahol a motor
nincs osszekottetesben a kerekekkel, csak villanymotorok vannak.
Tok jol mukodik. Egyaltalan nem szuksegszeru dolog a motorfek, csak
a technologia miatt tortenetileg alakult igy.
Persze a profi soforok ebbe nem gondolnak bele, mert lattak 1000
autot, es mind igy mukodott, mert masmilyen nem is volt regen, es
azt hiszik, hogy ez valami termeszeti torveny, hogy motorfek nelkul
nincs auto.
--
Valenta Ferenc <ferenc.valenta at vhl.hu> Volcano/Mentor Graphics
"My love is REAL, unless declared INTEGER"
More information about the Elektro
mailing list