RE: OT Levegőfogyasztás
Kathi Imre
imre.kathi at eon-hungaria.com
Mon Oct 17 11:24:58 CEST 2005
Én abszolút nem értek a motorok technikai dolgaihoz, de az nem elírás részedről, hogy 0,7-0,8-szoros?? Akkor ott kisebb a nyomás, mint a környezetben... Vagy éppen ettől szívóütem??
Bocs az értetlenségért...
Üdv, Imi
mailto:imre.kathi at eon-hungaria.com
-----Original Message-----
From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf Of Anonymus
Sent: Sunday, October 16, 2005 11:35 AM
To: elektro at tesla.hu
Subject: RE: OT Levegőfogyasztás
Sziasztok !
>gondolom, ha tudnánk pontosan milyen benzin levegő aránnyal
>dolgozik a járgány akkor tudnánk h 1 fordulatra a 2L -es moci
>mennyi levegőt kell h beszívjon utána már csak a percenkénti
>800-1000 fordulatra kell számolni és meg is van
>
>
> FRob
A szivoutem vegen a hengerekben a legkori nyomas 0,7-0,8 szorosa van, nagy
kozelitesben. (alacsony fordulatnal tobb levegot tud beszivni) Ebbol a ket
fordulatra eso (ennyi kell egy teljes utemhez) levegomennyiseg cirka 1.6 l.
600 as fordulattal szamolva 300x1.6=480 l. Ebbol gyakorlatilag levonando a
hengerekben marado egestermek, ami cirka, a suritesi aranybol kovetkezoen
kb. 10 % + a marado egestermek nyomasa, ami jo kozelitessel a legkori
nyomas 1.2- 1.5 szorose lehet.
Ez az ertek 5 %-on belul van, a valosagoshoz kepest. (jatszik meg a levego
es a hengerek kozti hofokkulombseg, paratartalom, legszuro allapota, stb.
Ez gyakorlatilag kb. 350-400 l percenkent.
Udv.:
Anonymus
-----------------------------------
Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
WSAPP:
Ez a level virusellenorzesen esett at!
This message was checked against viruses!
WSAPP:
Ez a level virusellenorzesen esett at!
This message was checked against viruses!
More information about the Elektro
mailing list