arammal hajtott auto illegalis vajon?
Cseh.Tamas at fornax.hu
Cseh.Tamas at fornax.hu
Tue Oct 11 22:44:24 CEST 2005
>> Megépítettem, tehát tapasztalatból helyesbítek:
>> 14V-ot állít elő a generátor, mert ugye jár a motor. (Alapjáraton is!)
>> Az izzítógyertya nem tud felizzani, hidegen kisebb az ellenállása, a
három
>> gyertya 1000W-tal fűt.
>
>Ez esetben 71A -el terheled a generátort.
>
>Bírja? És a vezetékek?
Bírja. A generátor A-es, és számomra is meglepő módon alapjáraton is
tudja. Egyébként a hűtőventillátor biztije is 80A-es.
A vezetékelés a következőképpen néz ki:
8mm2 a föld a három izzítógyertyának (nincs bizti).
8mm2 a három reléhez (izzítógyertyánként 1-1 40A-es relé 50A-es bizti még
a relé előtt).
A reléktől az izzítógyertyáig 2.5mm2
>
>> A motor télen teljesen hideg eleindulás előtt, tehát nincs honnan
elvenni
>> a meleget.
>
>Ez rendben, de én az állandósult állapotról írtam. Induláskor
>természetesen hideg van.
Állandósult állapotban (40 fokos víz felett) kikapcsol az elektronika.
Valamint akkor is, ha megy a klímakompresszor, megy a hűtőventillátor,
vagy megy a hátsó ablak fűtés és a klíma nem zárta el a fűtőradiátort
(ugyanis az elé van betéve).
Az 1.9TDI-kben gyárilag van bene a cucc, és ott is csak hideg motornál
megy. Csak akkor van értelme.
Tamás
More information about the Elektro
mailing list