tempomat kerdes

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Mon Oct 10 00:19:25 CEST 2005


Fuzesi Arnold írta:

>
> Inkább úgy mondanám, nincs lehetoségük elég gondosan tervezni/gyartani.
> Tudni tudnának.

tudnak , ezek a mernokok - aztan a gyartasi folyamatot koltseghatekonnya 
teszik a kontrollingosok - amit a mernokok megzabolazasaval elertek 
technikai szintet , azt mar remelhetoleg eleg egyszeru ahhoz minden 
analfabeta politikai fogoly tudja olcson gyartani ...
ahogy az amerikai katonak mondtak valamikor : nyugodt lehetsz , a 
fegyveredet a legolcsobb forrasbol szereztek be .

> Csak akkor nem lenne versenyképes a kocsi ára.

a beszallitok cserelgetese altalanos - a kinaiak olcsobban gyartjak , 
olyan is neha . latott mar valaki eltorni wartburg feklampa 
nyomaskapcsolot ? en nem . nos ez a szint amit elertek a fordnal a 
gazdasagos eloallitassal - a garanciat kibirja , utana pedig mint 
kifutott tipushoz nem lesz alkatresz , es mivel a gyartas harom evig 
tart , utangyartott sem lesz .

> Nézd, mikor egy alkatrész élettartamra tervezve van legyártva, akkor nem
> hiszem hogy annak a minosége bármilyen szinten is olyan lenne, mint amit
> etalonnak tekinthetünk barmilyen szempontbol.

en a torestesztektol vagyok igy kiakadva .
azok a kasznik amik ilyen szepen hullanak atomjaikra (hiszen a gyurodo 
zonat a kaszniba tervezik bele , nem kulon komponens) azok mit tesznek 
egy bukkanonal ? mit tesznek az ezredik bukkanonal ? elkezd lelegezni , 
es a gari lejartaval nem a motor lesz a baj , nem a futomu (bar ezek is) 
hanem az hogy az ajtok nem zarodnak , ha rossz uton jartal akkor 
leszakad , deformalodik a karosszeria .
ha ez nagyon elvetemult otletnek tunik akkor meselek valamit : a 
tuzoltok szerint az _osszes_ ducato (es az azonos kasznival szerelt 
modellek lelegeznek mar gyari allapotban is . en meg voltam lepodve 
amikor 100.000km utan hosszaban eltort a teto , szimmetrikusan ket 
vonalban . a szelvedok tornek ezeken a modelleken , mert nincs 
keresztstabilitasa a doboznak . gyokresen megvaltozik a hangja az 
autonak ha a ket szembefalat osszehuzatom spaniferrel . az elso 
garnitura fekbetet van meg benne , de a bal elso (!) kerekcsapagy nem 
biztos hogy kibirja az elso gumi eletet . szerintetek ez a jo irany ?

> Az elettartamra tervezes ezt a faradasi kuszobot
> igyekszik _statisztikailag_ megtalálni a kész terméknél. Aztán ha a 
> gyártás
> kicsit is béna, akkor rögtön cudarul elszáll a minoség, mert nincs 
> tartalék

es ezzel tovabbra sincs gondjuk , mert a garancia statisztika fuggvenye 
- a markaszerviz titkolja a hibakat , es a kermi nem foglalkozik veled , 
mert ceg vagy . aki maganember , keveset hasznalja annak kibirja , ha 
megsem leuvoltik , ugyveddel elhajtjak (pl egyetlen kihagyott olajcsere- 
ha nem ok csinaltak , feloldja az atrozsdasodasi garit)

> Továbbá amikor egy autógyár a pedálkarokat muanyagból csinálja, akkor
> szerintem nincs mirol beszélni.
> Foleg hogy törnek is rakásra ezek a karok.
> Szerencsére egyenlore csak a kuplung, és nem a fék... :-/

mertezes - fek : a bmw ugy meretezi a generatorat ujabban hogy tobbszori 
intenziv fekezesnel leesik a rendszerfeszultseg - ilyenkor a 
fekrasegites kikapcsol es az egyujjas fek hirtelen izombol markolos 
lassito modba kapcsol , az abs hibajelzo virit az agyadba , hogy nehogy 
ra _merj_ fekezni
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=61479
http://www.pelicanbbs.com/posts/229676.htm
a gyar szerint ez nem fordul elo normal korulmenyek kozott - de mi a 
normal korulmeny ? egy kiszaradt akku egy oteves motorban , lefele egy 
alpokban kigyozo szerpentinen ,szalagkorlat nelkuli visszaforditoval , a 
kozepen egy kis soderrel ?

na mindegy :) mindenki azt vesz es arra bizza az eletet amire akarja :D

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list