tempomat kerdes
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Sun Oct 9 18:41:53 CEST 2005
SZIGETI Szabolcs írta:
>
> Hát, ezzel annyiban vitatkoznék, hogy nem mindenkinek van lehetosége
> pl. klímakamrában tesztelni -50 és +70 fok és 0-100% páratartalom
> melett, majd egy párszázezer km-es próbaúton ellenorizni, hogy
> hosszútávon is muködik-e. Stb.
igen , de a nagy gyarak sem tesztelnek eleget - sot . erre jo pelda a
fjord exploder , a franciak csodai , a ford transit lucassal szerelt
gepei stb .
lehet valamit tesztelni , es megcsinalni . bar nem vetem el a tesztelest
, de egy jo tervet nem helyettesit egy honap rosszido , joido es egy
eppen mukodik most adjuk at hozzaallas .
> Persze gondos tervezéssel és kivitelezéssel sokminent lehet, de a
> fenti teszteket az autógyártók sem azért csinálják, mert nem tudnak
> elég gondosan tervezni és gyártani.
pedig vannak erre jelek . a lucas elektromos tesztjeirol pl ott dolgozo
emberek irtak horror torteneteket - a tervezesre pedig azt irta az egyik
: 7805 olyan magas integraltsagu alkatresznek szamit hogy arrol almodni
sem lehetett nalunk .
>> Ha a gyári árával versenyezve akarok másikat csinálni akkor valóban
>> gagyi lesz.
>
>
> Ezzel viszint maximálisan egyetértek.
az a horror hogy a gyarral nem versenyezni kell , hanem jobbat csinalni
- mindenki tud gyenge verziokrol , sikeruletlen megoldasokrol - vedtelen
alkatreszekrol (pl az 1.9-es hdi blokk aljan futo gagyi rideg muanyag
turbocsorol - ezt senki nem adta volna ki igy - ebbol az anyagbol , erre
a helyre - de a gyar siman :)
a sagem pencil tekercseirol itt irt valaki a listan , elvi hibasnak
talalva oket .
ergonomiai hibakat kiloszam lehet talalni a mai autokban - kezdve a
csillogos supersize kormanylogoktol a high-tech opelen at amelyikben van
alkonyaterzekelo , de a tompitott bekapcsolasara valt a szamitogep
ejszakai modba , kozponti kilometerora , es a tobbi hasonlo hajmereszto
orultsegen at ami mintha az ergonomiae elvarasaim minimumat sem eri el .
More information about the Elektro
mailing list