[OT] ABS+egyeb Re: Amerika halálos itélete
Valenta Ferenc
ferenc.valenta at vhl.hu
Wed Oct 5 15:49:58 CEST 2005
HWSW Famulus wrote:
> Attol az varhato el (pl. ismeros), hogy addig batorodik egyre jobban
> a csupa automatika Fiat Stiloval, amig az mar nem tud korrigalni es
> kiszal a legelore.
>
> Aztan meg meltatlankodik, hogy: pedig a mar soxor bevette ezt a kanyart
> ennyivel.
>
> A kulonbseg, annyi, hogy a nem automatikas auto egy
> nem teljesen bena soforrel siman az uton maradt volna.
Miert feltetelezed, hogy az automatikak kotelezoen benak,
megbizhatatlanok, es balesetet okoznak?
> Azt a kanyart en is asszony is havonta 1-2-szer bevesszuk
> joval gyorsabban mint a Stilo tette, pusztan elmenybol, mert
> van hely hagyni sodrodni a gepet es elvezni a fizikat meg a hangokat...
> ....aztan a vegen helyre tenni az autot.
Jo is az...
"A sebessegelmeny utolso fokozata a mamor eleg meredek dolog. A rutin
megoli, tehat akkor jelentkezik, ha a pillanatnyi vezetes durvabb,
mint amit megszokott. A tevedhetetlenseg (serthetetlenseg) tudat
eleg eros, a reflexek egy kicsit kielesednek (de nem 120 km/h -ra
van tervezve az idegrendszer, hanem 30-ra!). Egyszer gokartozas kozben
eljutottam ide, vegigpattogtam a palyan :-) Ugy gondolom, a hangos
zene kozvetlenul segiti a vezetesi mamor kialakulasat. A gatlasoldo
tudatmodositok (alkohol) kozvetet modon: a normalis vezetes es
a mamoros vezetes kozotti hatar elerodalasaval. (-> diszkobalesetek)."
> KJ
--
Valenta Ferenc <ferenc.valenta at vhl.hu> Volcano/Mentor Graphics
"My love is REAL, unless declared INTEGER"
More information about the Elektro
mailing list