Re: [OT] ABS+egyeb Re: Amerika halálos itélete
Fuzesi Arnold
arno at externet.hu
Wed Oct 5 13:16:28 CEST 2005
----- Original Message -----
From: "Valenta Ferenc" <ferenc.valenta at vhl.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Wednesday, October 05, 2005 1:02 PM
Subject: Re: [OT] ABS+egyeb Re: Amerika halálos itélete
> > Átlag ember kezében, aki nem figyel oda (vagy nem képes rá) a
vezetésre...
>
> Aki pedig kepes ra, az a dizellel is kisebb fogyasztast hoz ki,
> ugyhogy tokmindegy. Az atlag ember pedig olyan, amit irtal is, hogy
> lejton lefele nem felkapcsol, hanem gazt ad, hogy a motorfeket
> kompenzalja. Ez van. Az atlagnak keszul az auto, ahol technologiailag
> lehetseges, tamogatni kell az atlag embert.
Igy van!!!! De ennek tukreben akkor ne azt mondd hogy a dizel uberallesz,
hanem az atlag embernel jobban teljesit egyeb okbol.
> > Elarulom van. Sok! Egyre tobb. Az utakon is tömérdek.
>
> Elenyeszo a szamuk. Ismetlem, az uj autok 48%-a dizel volt tavaly, iden
> meg tobb lesz. A fele benzines, annak egy kis reszerol beszelunk ugye...
> Elhanyagolhato.
Honnan tudod mennyi ezekbol? Feri, ne idegelj már!!!
Mitsu 96 ota csak GDI-t csinal szinte benzinesbol.
> > Teged tenyleg elvakit valami...
> > Lasd levelem vege.
>
> Errol kuldtem be a cikket.
"Interneten mindent talalsz, es mindennek az ellenkezojet is.
Kb 3% a hasznos informacio, egyszer lemertek."
Te irtad...
> > Van vegre egy olyan dizel, amelyik teljesiti az euro 5-ot..
> > Utananeztel hany ilyen benzines van?
>
> Euro 5 meg nincs, nem specifikaltak. Euro 4 van. Szamos uj benzines
Hogyne specifikálták volna!!!!!!! Ne idegelj már!!!
> meg azt sem teljesiti, errol is irtam linket... Az a bizonyos dizel
Persze, de szamos dizel sem. Dizel tobb nem, mint amennyi benzines igen.
> szuro nelkul is siman teljesiti. (Ezt irtak akkor - azota mar lehet hogy
> van vegleges Euro 5 szabvany)
2000 elott megvolt a roadmap...
> > Volvo 2004-ben már V8-asbol is csinalt Euro 5-os benzin motort...
>
> Masoknak pedig most sem sikerul...
Mint ahogy dizelt sem sokaknak.
Amugy sikerül mindenkinek. Csak ha belefektetnek csomo penzt egy motor
fejlesztesbe, akkor nem fognak ujat csinalni mielott visszahozta volna az
arat.
Ennyi...
> > Ja, es azt tudtad hogy az euro szabvanyok mas kriteriumokat alkalmaznak
a
> > dizelre, es a benzinesre?
> > Hm? Dizelnel magasabb ertekek (3-4) megengedettek. Mert kulonben
bezarhatna
> > az osszes dizelmotor gyarto...
>
> > Euro 5(2008-10 korul) az elso szabvany ahol egyenloek ezek a feltetelek.
Az
> > osszes Euro 4(2005.01.01-tol van eu 4!!!)-es dizelmotor 3-4 szer annyi
> > karosanyagot bocsathat ki mint a benzines tarsuk!!!!!!!!
>
> Ja az lehet. A regiek fustolnek. Az en autom 10x annyi karos anyagot
Nem regiek.A szalonokban levo osszes dizel euro 4-es. Mindegyik szinte.
Esetleg a Fiat Mjet 1.3 meg 1-2 masik nem.
Ezek 3-szor tobbet pofoghetnek ki mindenbol, mint a szinten euro4-es benyás
társaik.
2005.01.01-jen lepett eletbe az Euro4-es szabvany!!!!
>
> > Kén pl 3x annyi lehet benne, ezt konkretan tudom.
>
> Ez meg orszagonkent is elter, Romaniaban joval magasabb a megengedett
> mint itthon. Es?
Nem sokaig. EU direktiva rogziti...
De a lenyeg az volt hogy a dizelben 3x annyi a megengedheto ken pl mint a
benzinben.
Eu direktiva ezt mondja. Nyilvan a kutak nem fognak jopofibol milliardokat
kolteni arra hogy kiszedjek a kent.
Ha eleri a hatarerteket, akkor durr ki a kutra. Ez a hatarertek meg 3x
magasabb mint a benzinnél.
Arnold
> > Arnold
>
> --
> Valenta Ferenc <ferenc.valenta at vhl.hu> Volcano/Mentor Graphics
> "My love is REAL, unless declared INTEGER"
>
>
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
More information about the Elektro
mailing list