Merci S bukta
jhidvegi
jhidvegi at freestart.hu
Sun Nov 20 08:41:33 CET 2005
charles hoss wrote:
> ezek joresze az allando automban is megvan - kethete egy polakot
Pedig ezeket a fölös szarságokat mind ki kellene dobálnod! :-)
> varosra , es nem tudsz beletenni negy embert ha beleszakadsz sem - egy
Nekem picivel nagyobb járgányom van, mint a polák, de mögém senki nem ül, az
biztos. Viszont irdatlan sok szir-szart bele tudok rámolni, és néha rá is
szorulok. (Persze a hátsó ülés alapból lehajtva, most meg még ki is van
szedve. Így, ha muszáj lenne, még aludni is tudnék benne rendesen
kinyújtózva, ha adnak valahol áramot a megfagyás ellen, és persze berakok
vmi matracot meg takarót.)
> nem a vedo elektronikaval van bajom - csak a kutatasok amiket neztem
> azt mutatjak hogy minnel nagyobb biztonsagban erzi magat a pilota
> annal veszettebbul hajt - es ehhez nem kell quattro vagy abs ,
Hát én, mint öreg autós, nem ezt látom. Azaz az autópályákon persze
kihasználják az emberek, hogy tud az a gép 90-nél többet :), de valakitől
hallottam, és ezt vissza is igazolnám, hogy " amíg zsigulim volt, állandóan
tövig nyomtam a pedált, hajtottam a gépet állandóan, amióta ez a ... és
mondott vmi tipust ... gépem van, azóta tudok lassan is menni." Hát én is
vmi ilyesmit tapasztalok. Mennek emberek 30-40-nel olyan helyen, ahol többel
is lehet, meg szabad is. Leszarják azt is, hogy a másikat tök feltartják.
> kodbe - harom oraja esett le az elso ho bekescsaban - az elso
> nagybomos mar a regi jet kuttal szemben fekszik az arokban - most cibaljak
> ki .
Ez kivétel. Barmok mindig voltak, vannak lesznek.
> egyebkent nem egyetlen pelda alapjan nem szeretem a nemet cuccokat -
Én próbálom megérteni az ilyesmit, de nem sikerül. Valami konkrétan vagy jó,
vagy szar. De hogy ezt az döntse el, hogy az német, olasz, japán vagy
éppenséggel kínai, hát attól az agyam valahogy kivan. A másik irántól is,
Arnoldtól is nehezen veszem itt a listán, hogy elfolyik a gyönyörűségtől, ha
vmi olasz autóról beszél. Ha ugyanaz pl francia lenne (nemtom, van-e ilyen),
akkor lekutyapicsázná. :-)
> a transporter dizel blokk meretezeseben benne van a 200.000km utan
> elszakado szelep ,
Na neee! Azt a 200ezret százféleképpen le lehet vezetni. Az egyik módinál
már 800km után kibunka az egész motor, a másiknál meg 500ezernél sem. Azt
csak vmi számlálóval meg egyéb szemétséggel lehet megcsinálni, hogy xezernél
valami kibukjon.
A konkrét hibák, amiket felsoroltál, nem hinném, hogy kizárólag a németekre
volna jellemző. Vagy egyáltalán felvethető-e így a kérdés, hogy német vagy
nem német. Ha még azzal is kiegészítjük, hogy a nagy autógyárak már multik,
akkor különösen fura a megközelítés.
> es ez a ket pelda nem is azonos cegcsoport , kontinens - csak azonos
> marketing oktatas , azonos anya(apa)orszag .
Azt valóban el lehet ismerni, hogy vannak ország-sajátosságok is. Pl magyar
sajátosságok, amikre nem lehetünk sokkal büszkébbek.
hjozsi
More information about the Elektro
mailing list