Merci S bukta
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Sun Nov 20 02:43:07 CET 2005
jhidvegi írta:
>
> De mit szólnál egy normális autózáshoz? Ahol az autó csak arra kell,
> hogy közlekedjünk? És mér baj, ha valaki berak rádiót, gps-t,
> légkondit, esp-t... , vagy ha már kitalálták, azt az automatikát, amit
> a néme... akarom mondani valakik kifejlesztenek a figyelmetlenség
> miatti ütközések számának a csökkentése érdekében?
ezek joresze az allando automban is megvan - kethete egy polakot
hasznaltam es ugy nezem hogy kb 290.000km van benne - lassan ideje
felujitani - par dolog megoregedett benne .
ha mondjuk a smartot nezed (csoda uj auto) akkor 60.000km az elettartama
- pedig tulajdnkeppen egy injektoros , katalizatoros kispolszki ,
varosra , es nem tudsz beletenni negy embert ha beleszakadsz sem - egy
olcso varosi auto - aminek a polak is keszult - erre van benne
elektromos ventillatorral mukodo intercooler , vizhutes es egy csomo
minden ami nem segit semmit .
a ducatomban tul a 100.000. kilometeren nem volt fekbetet es gumi cserelve .
a mitsubishiben sem volt tul sok szerviz
nem a vedo elektronikaval van bajom - csak a kutatasok amiket neztem azt
mutatjak hogy minnel nagyobb biztonsagban erzi magat a pilota annal
veszettebbul hajt - es ehhez nem kell quattro vagy abs , legzsak - eleg
ha egy vastag feher csikot huznak az ut szelere es igy kenyelmesen
lathatova valik a padka , tisztanak tunik az ut - vagy mivel az agy a
sebesseget a kontrasztvaltozassal egyutt erzekeli - ha belemesz a kodbe
akkor automatikusan 20-30%-al gyorsabban mesz mint erzed - szoval
bennunk is van sw hiba - es ezt upgrade-el (tanulas) lehet kompenzalni ,
nem valamivel amivel a yuppi nyugodtan rombol bele a kodbe - harom oraja
esett le az elso ho bekescsaban - az elso nagybomos mar a regi jet
kuttal szemben fekszik az arokban - most cibaljak ki .
a tobbiek megoldottak - en is a liberoval - pedig ez nem egy uber
high-tech csodajargany - csak van benne par primitiv megoldas hogy
menjen - de az jol megcsinalva .
egyebkent nem egyetlen pelda alapjan nem szeretem a nemet cuccokat - pl
a transporter dizel blokk meretezeseben benne van a 200.000km utan
elszakado szelep , kilel a hideg amikor a golf motorban egy hibas fek
vakuumszivattyu egyben a motor olajszivattyujat is kikapcsolja , meglep
hogy allandoan kh-s a lampajuk (meg a szuper can-buszos bmw terepjaronak
is) nem tetszik hogy a bmw motorok abs hibajara amitol elmegy a
rasegites intenziv fekezesnel es megszunik az abs is neha , hirtelen
arra azt mondjak hogy ritkan fordul elo , nincs tennivalojuk az ugyben
stbstbstb
mas , normalis gyarak ezeknek a feletol visszahivast csinalnak , egyes
jellemzoen nagy gyarak tarcsazzak az ugyvedeiket es kesz .
a masik amikor megvesznek valamit (belevasaroljak magukat) es
lezullesztik - land rover freelander , jeep liberty - ugy latszik nem
buktak eleg nagyot az M osztallyal - mindenhol eljatszak ezt az " eladom
az image-et , lezullesztem es tovabbadok rajta mielott kiborulna a
bili" strategiat .
es ez a ket pelda nem is azonos cegcsoport , kontinens - csak azonos
marketing oktatas , azonos anya(apa)orszag .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list