Merci S bukta

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Sun Nov 20 02:43:07 CET 2005


jhidvegi írta:

>
> De mit szólnál egy normális autózáshoz? Ahol az autó csak arra kell, 
> hogy közlekedjünk? És mér baj, ha valaki berak rádiót, gps-t, 
> légkondit, esp-t... , vagy ha már kitalálták, azt az automatikát, amit 
> a néme... akarom mondani valakik kifejlesztenek a figyelmetlenség 
> miatti ütközések számának a csökkentése érdekében?

ezek joresze az allando automban is megvan - kethete egy polakot 
hasznaltam es ugy nezem hogy kb 290.000km van benne - lassan ideje 
felujitani - par dolog megoregedett benne .
ha mondjuk a smartot nezed (csoda uj auto) akkor 60.000km az elettartama 
- pedig tulajdnkeppen egy injektoros , katalizatoros kispolszki , 
varosra , es nem tudsz beletenni negy embert ha beleszakadsz sem - egy 
olcso varosi auto - aminek a polak is keszult - erre van benne 
elektromos ventillatorral mukodo intercooler , vizhutes es egy csomo 
minden ami nem segit semmit .
a ducatomban tul a 100.000. kilometeren nem volt fekbetet es gumi cserelve .
a mitsubishiben sem volt tul sok szerviz

nem a vedo elektronikaval van bajom - csak a kutatasok amiket neztem azt 
mutatjak hogy minnel nagyobb biztonsagban erzi magat a pilota annal 
veszettebbul hajt - es ehhez nem kell quattro vagy abs , legzsak - eleg 
ha egy vastag feher csikot huznak az ut szelere es igy kenyelmesen 
lathatova valik a padka , tisztanak tunik az ut - vagy mivel az agy a 
sebesseget a kontrasztvaltozassal egyutt erzekeli - ha belemesz a kodbe 
akkor automatikusan 20-30%-al gyorsabban mesz mint erzed - szoval 
bennunk is van sw hiba - es ezt upgrade-el (tanulas) lehet kompenzalni , 
nem valamivel amivel a yuppi nyugodtan rombol bele a kodbe - harom oraja 
esett le az elso ho bekescsaban - az elso nagybomos mar a regi jet 
kuttal szemben fekszik az arokban - most cibaljak ki .
a tobbiek megoldottak - en is a liberoval - pedig ez nem egy uber 
high-tech csodajargany - csak van benne par primitiv megoldas hogy 
menjen - de az jol megcsinalva .

egyebkent nem egyetlen pelda alapjan nem szeretem a nemet cuccokat - pl 
a transporter dizel blokk meretezeseben benne van a 200.000km utan 
elszakado szelep , kilel a hideg amikor a golf motorban egy hibas fek 
vakuumszivattyu egyben a motor olajszivattyujat is kikapcsolja , meglep 
hogy allandoan kh-s a lampajuk (meg a szuper can-buszos bmw terepjaronak 
is) nem tetszik hogy a bmw motorok abs hibajara amitol elmegy a 
rasegites intenziv fekezesnel es megszunik az abs is neha , hirtelen
arra azt mondjak hogy ritkan fordul elo , nincs tennivalojuk az ugyben 
stbstbstb

mas , normalis gyarak ezeknek a feletol visszahivast csinalnak , egyes 
jellemzoen nagy gyarak tarcsazzak az ugyvedeiket es kesz .

a masik amikor megvesznek valamit (belevasaroljak magukat) es 
lezullesztik - land rover freelander , jeep liberty - ugy latszik nem 
buktak eleg nagyot az M osztallyal - mindenhol eljatszak ezt az " eladom 
az image-et , lezullesztem es tovabbadok rajta mielott kiborulna a 
bili"  strategiat .
es ez a ket pelda nem is azonos cegcsoport , kontinens - csak azonos 
marketing oktatas , azonos anya(apa)orszag .

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list