Magneses tető + tapasztalat

L. Pásztor seasoft at hu.inter.net
Sun Nov 13 09:40:12 CET 2005


----- Original Message ----- 
From: "charles hoss" <dexter at bekesnet.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Sunday, November 13, 2005 12:10 AM
Subject: Re: [OT] magneses tetőcsomagtarto

Hi,

Nyáron bicikliztünk családdal Fertő tó körül. Fócus kombira
felraktam 4 biciklit, ledaráltam 400 km-t velük. Lefogta a
gépet rendesen, fügyült a cucc fent mint állat de 130 körül
még minden ok volt. A gazdaságos T...o lefogató vasak
érkezés után láttam, kb. 1 cm-t kihajlottak, valszeg a
hátraható erők miatt. Utána persze kölcsön pajszerral
hajtottam vissza.  ELgondolkodtató volt micsoda erők
lehettek ott.  Rendszeres biciklis túrázósoknak meséltem
később - csak röhögtek.  Volt akinek az ülés borítását tépte
le a szél, az alumínium és acél sárhányókat karikára
görbítette. Aztán mutattak egy profi bicikli szállító
cuccot.  Első ránézésre egy egy honda goldwinget is elbírt
volna.

De a lényeg:  indultunk vissza.  Elhagyott egy bmw szintén
biciklikkel. Benzinkútnál beértem, pisztolyt majd
elejtettem:  mágneses tappancsok voltak rajta !!!!!

Síbox:  tisztességes sebességnél az autó eleje kicsit
lebólint. A mondeóé úgy 5-6 cm-t, egyszer pályán
lefényképeztük.  Egy normálisabb sibox ilyenkor már a
profilja miatt is nyomja le a kasztnit.  Nem is kicsit  -
szerintem.  Láttam termetes síboxxal  (pontosabban
gumicsónak dobozai) autókat menni le adriára pályán 160-180
között.

Leszorítás:   egy adat amit láttam, a régi mondeo ST200
szélvédőre ható leszorító erejének végsebességénél közel 200
kg-ot írtak. Az meg ugye 220-230 körül volt.....

Valamikori rallis ismerős mondta egyszer:  fél m2 es 160
alatt a szárny lo...szt sem ér.  Olyan mint az 1.4-es autón
a kályhacső kipuff.



----------------------------------------
L. Pásztor
seasoft at hu.inter.net
----------------------------------------














More information about the Elektro mailing list