futes

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
Wed Nov 2 13:01:10 CET 2005


Kathi Imre wrote:
> Talán egy megoldás, ha egy 3F dugvillát szerelsz fel a kocsira fixen,
> egy lengő 3F aljzatot pedig valamiféle biztosító huzallal (ami
> rövidebb, mint a betáp vezeték) rögzítesz a falhoz. Elinduláskor nem
> gond, ha nem húztad ki kézzel, a biztosító huzal kihúzza magától,
> mielőtt a vezeték elszakadna. Most jut eszembe, hogy létezik ipari 1F
> dugvilla-aljzat páros is(3pólusú, kék színű). Ezek nagyon jól bírják
> a ki-be húzgálást, nem törnek még hidegben sem (annyira...).

Persze, pont ilyenre gondoltam, de az nem lehetséges sajna, hogy mindkettő 
fedeles. Az autón maradónak feltétlenül annak kell lennie, mert különben 
tömve lesz dzsuvával. A leeső darab is jó lenne, ha az lenne, de ez már 
megoldható, hogy ne essen le, illetve, hogy a kanóc felől tömített legyen, 
lefelé meg hadd lógjon szabadon.

(Amúgy ez a "ne legyen vizes a konnektor" c játék nem veendő olyan nagyon 
komolyan, csak ha más fogdossa. Volt egyszer egy cégnél, hogy annyira el 
volt korrodálódva egy 3f dugó, hogy egyáltalán nem vitt át delejt. Mivel 
galvánüzem, kértem egy kis salétromsavat, abba megmártottam az érintkezőket, 
rögtön újszerű állapotba kerültek. Utána vízbe lögyböltem, néhány 
mozdulattal lecsaptam róla a vizet, és hadd menjen. Müködött is rendesen, 
rázni sem akart, semmi baj nem volt vele. Aztán csak reménykedni kell, hogy 
a dolgozók nem fognak utánozni.)

hjozsi 




More information about the Elektro mailing list