autoelektromos kerdes
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Tue Nov 1 12:11:08 CET 2005
Tauri wrote:
>Hi Lista,
>
>
>akinek nem az ne.....
>
>renault 19:
>
>nagyon magas az alapjarat
>mas-mas problemakkal volt mar 2-3 szerelonel mindegyik azt mondja
>alapjarati motor csere. Es persze mondtak ra egy menku nagy osszeget.
>
>Megneztem mi is az a alapjarati motor.
>Tulkep nem mas mint a pillango szelep also vegalassat allitja.
>(jobb ndk autokon ez egy 4-es csavar volt)
>
>kiszereltem de igy is magas az alapjarat.
>
>Amit talaltam a szivocsonktol megy egy levego cso a vakum merohoz.
>Ha lehuzom a vakum merotol (ez a barom franci nem ismeri a bilincset)
>es befogom akkor jo az alapjarat (most ezt hivjuk x-nek) ha elengedem
>akkor megno 2x re a fordulat ez rendeben is van mert farsot sziv, na de
>visszadugom a merore menet kozben megno 3x re a fordulat.
>
>tehat befogva 1x
>szabadon 2x
>helyere dugva 3x
>
>ha lehuzom az elektromos csatit az erzekelorol lefullad a motor
>
>a csatin 3 drot van (test, +5V es egy kimenet ami valtozik is)
>
>mi lehet a rossz?????
>
90% hogy szivoterszivargasod van .
az alapjarati motorod total zarva van , de valahol falsot sziv az auto .
lehet ez rosszul visszatett pcv szelep cso , rossz helyre kotott csovek
, serult fekrasegito .
a legegyszerubb megoldas az ha lezarogatod a lehetseges szivargasokat es
nezegeted az eredmenyt
a vakuummero csovenek lehuzasa azert nem jo diagnosztika , mert total
tuldusitja a motort - mert total feltoltott hatast keltesz a legkori
nyomasra allitott csovel - tehat onti bele a benyat es ettol fuldoklik a
motor .
ezt a csovet csak cserelni , vagy alaposan ellnorizni lehet - lehuzni
nagyon nem tanacsos .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list