Volkswagen probléma
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Thu May 5 14:14:21 CEST 2005
at 2005.05.05. 13:41 jhidvegi wrote:
>>Ami tipikus hiba szokott lenni, az a motorhőmérséklet jeladó.
>>Folyamatosan hideg jelet ad, amitől az elektronika folyamatosan
>>dúsítja. A komputeres vizsgálat meg nem mutat hibát, mert a kapott jel
>>
>>
>...
>
>
>>A másik, ami dúsulást okozhat a lambda( vagy oxigén)-szonda. Ezt már
>>macerásabb cserélni és az ára is húzósabb. Szervizekben szívesen
>>szokták cserélni, mert lehet vele kaszálni, és sok tünete ugyan az,
>>mint a motorhőmérséklet jeladóé.
>>
>>
>
>Hogy is van ez?
>Ha a motorhőmérséklet jeladó rossz jelet ad, nem a valóságnak megfelelőt, ettől
>a motor több üzemanyagot kap, akkor a lambda szonda nem fog baromságot mutatni?
>Nem kéne valamennyi oxigénnek maradnia a kipufogóban? Ha túlnyomják a benyát,
>akkor is marad? Vagy a két érzékelő egymás ellen dolgozik? Melyik győz? Hogyhogy
>nem mutat hibát ilyenkor a számítógép? Vagy ráadásul a kipufogó is lyukas, és
>fals levegőt is szív? :-) Vagy rosszul értem az egészet?
>
teljesen jol erted . a fals hofok miatt a lambda 0.9-0.8 stb iranyokba
viszi el a kevereket a szamitogep , mivel az auto nem eri el az uzemi
hofokot (a gep szerint) ezert nem is nezi a lambda-t , mert annak a
meresi tartomanya 1.0 korul van , nagyon szuken - 0.9 mar nem fer bele -
errol annyit tud hogy dus , de hat ez igy a jo , mert hideg a motor es o
dusitja .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list