Re: Volkswagen probléma
Bodnár Béla
bodnar.bela at freemail.hu
Thu May 5 12:55:28 CEST 2005
Szia!
Ami tipikus hiba szokott lenni, az a motorhőmérséklet jeladó.
Folyamatosan hideg jelet ad, amitől az elektronika folyamatosan
dúsítja. A komputeres vizsgálat meg nem mutat hibát, mert a kapott jel
benne van az értelmezési tartományban csak semmi köze a
motorhőmérséklethez. Ezt nem bonyolult kicserélni, és extrém
kiviteltől eltekintve nem drága.
A másik, ami dúsulást okozhat a lambda( vagy oxigén)-szonda. Ezt már
macerásabb cserélni és az ára is húzósabb. Szervizekben szívesen
szokták cserélni, mert lehet vele kaszálni, és sok tünete ugyan az,
mint a motorhőmérséklet jeladóé.
Ebben a sorrendben érdemes nézni. Szerelési kézikönyvben érdemes
megnézni a gyári mérési értékeket. Ne kelljen feleslegesen alkatrészt
venni. Ha mégis kell venni alkatrész, akkor az M3-as kivezető
szakaszán a Széchenyi utcában van egy VW-Audi bolt. Általában gyári
beszállítói termékei vannak olcsóbban, mint a márkaszerviz árak. Annyi
a különbség, hogy le van "csiszolva" a márkajelzés.
2005. május 4., 12:16:20, írtad:
> Sziasztok!
> Talán van valaki a listán aki hozzá tud szólni.
> Van egy VW Vento 1.8 benzin központi befecskendezovel. Bosch Mono
Jetronic
> Motor kód: AAM . Vezérlo: AD8164S
> Probléma: túl sok benzint kap, az országban nincs egyetlenegy
szervíz, ahol
> meg tudnák mondani, hogy miért. A komputeres vizsgálat szerint
minden jó. A
> fogyasztás mégis kb16liter.
> Van valakinek jó ötlete? Egy ismerosömé a kocsi.
> Miklós
>
_________________________________________________________
___________
> Miert fizetsz az internetert? Korlatlan, ingyenes internet hozzaferes a
FreeStarttol.
> Probald ki most! http://www.freestart.hu
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
--
Üdvözlettel,
Bodnár Béla mailto:bodnar.bela at freemail.hu
More information about the Elektro
mailing list