Re: mesterek (enyhén off)

Thony thonyk at hu.inter.net
Mon Mar 21 11:52:41 CET 2005


Szevasz!



Akkor ez esetben Te még óócsón megúsztad.

Nekem 2 évvel ez elott adódott egy gondom a "Bájerise"

járgányommal. Nálam a hutovíz hofok méroje akadt ki néhány

km. megtétele után. Elmentem a megfelelo szervizbe, (hozzá kell

tennem, hogy alig 18 éves kapcsolat fuz hozzájuk). Nézegették, méregették,

majd az egyik szerelo letekerte a hutosapkát. A feltöro forró gejzírbol

megállapította, hogy bizony nagy a baj. Elküldtek egy katalizátoros 
ellenorzésre,

ami abból állt, hogy a hutobe egy szondát eresztve annak co. tartalmát mérve

diagnosztizálták, hogy a hengerfejnél van-e átégés, vagy sem. Természetesen 
az

eredmény ( még ha alig láthatóan is de) pozitív eredményt hozott. Vissza 
szerelo,

hengerfej le, köszöru, tömítés, egy hét munka rajta, majd ismét beindít.

A helyzet továbbra is változatlan maradt. A muhelyben nem produkálta a 
hibát, de amint

megtettem vele néhány km-t a mutató ismét a piros végkitérésbe szökött. 
Újabb

diagnózis a szerelok részérol: Repedt valahol a hengerfal. Motorcsere. Közel 
2

hétig nem volt alattam a járgány, mire sikerült egy szinte újnak mondható 
eroforrást

keríteni bele. Újabb próbaút, majd a sepuku gondolatától vezérelve vissza a 
szerelokhöz.

Álltak tanácstalan, mondták, akkor már ok sem tudják, hogy mi lehet a baj. 
Felhívtam

egy másik szerelo ismerosöm, aki a szakmában a maga közel 40 éve 
tapasztalatával jó

szakinak számított. Kis gondolkodás után azt mondta nekem: ugyan, nézd már 
meg a

testkábel rögzítést. A blokkon ko keményen meghúzott anya, de amint a kaszni 
felöli

kábelvéget megfogtam, az szinte rögtön körbefordult. Meghúztam az anyát, és 
érdekes

módon megszunt az említett hiba. Így ez az alig 1 percig tartó muvelet potom

380e forintomba került. Végtére is kézenfekvo, hogy minden hiba forrását a 
legdrágább

alkatrész meghibásodásának tulajdonítanak. J))



Thony






More information about the Elektro mailing list