Re: automata váltó

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
Sat Mar 19 21:09:00 CET 2005


Elmentem ma a márkaszervízbe, rárakattam a diagnosztikai ketyerét. Minden
'lassú' váltókapcsolásnál hibát jelzett. Azt mondták, ez a pozíciókapcsoló a
rossz, de nem lehet javítani, mert egybe van öntve az egész. A raktáros
szerint 92 ezer egy Új!!! Elkértem a srácoktól egy kiépített, ócska
példányt, itthon szétszedtem. Tök primitív szerkezet, annyi volt az összes
baja, hogy a suru zsírba beragadtak a rugós érintkezok. csak meg kellett
mozgatni egy kicsit és már meg is javult. Szerencsétlen volt gazdája...

A kérdésem: ha szétszedem a sajátomat, mivel kellene kioldani a szutyok
zsírt, és mit kéne helyette betölteni?

Köszi,
Gábor



----- Original Message -----
From: "charles hoss" <dexter at bekesnet.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Thursday, February 17, 2005 6:57 PM
Subject: Re: automata váltó


at 2005.02.17. 17:50 Acs Gabor wrote:

igen . a "beallitas" azt jelenti hogy a fokozatok es a kapcsolo
bellitasa stimmel , egyik iranyba sem csuszik el tulsagosan .
ha nem vagy tul trehany a szetszedesnel akkor ezt egyedul is megoldhatod .

>A váltóolajnál nem olajszintmérore, hanem nyomásmérore gondoltam, a
motornál
>is bejelez, ha nincs meg a szint.
>
>
nincs nyomasmero sem a legtobb valtoban . nem is lenne ertelme , mert
tul keson tul keveset mondana .
motornal is csak a fiat csinalta regen korrektul amikor olajhofokot is
mertek - mostanaban a francia autokban terjed a szintjelzo , eleg jo otlet .

bye
dexter



--
No virus found in this outgoing message.
Checked by AVG Anti-Virus.
Version: 7.0.300 / Virus Database: 265.8.8 - Release Date: 2005.02.14.

-----------------------------------
 Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/




More information about the Elektro mailing list