OT: Mobil garancia, de nem foglalkoznak velem...
Bódi Csaba
csbodi at ccs.hu
Tue Mar 1 10:35:27 CET 2005
charles hoss wrote:
> Stéber Krisztián írta:
>
>> Sziasztok!
>> Egy kolléga járt úgy, hogy amikor harmadszorra vitte vissza a
>> telefonját (Pannonhoz), akkor közölte velük, hogy ha most sem lesz
>> hibátlan a készülék, akkor ír egy levelet a nemzetközi Nokiának, hogy
>> Magyarországon harmadszorra sem sikerült megjavítani a készüléket,
>> így megrendült a bizalma a gyártó termékeiben, és kéri, hogy
>> ajánljanak másik gyártótól hasonló funkcionalitású készüléket.
>>
>> Érdekes módon az eddig 1-1 hetes "javítás" helyett 2 nap múlva
>> szóltak, hogy mehet az új(!) készülékért...
>>
> ez az orszag a szemetlerakok szintjet uti meg lassan .
> a lipton pl lejart teat arusit a bekescsabai tesco-ban .
> imadom a zoldteajukat , de par honapja csak "akcios" kiszereles
> kaphato ahol egy normal es egy zold van osszecsomagolva - mindketto
> piszkosul megkopva (mintha rekeszben vegigszallitottak volna a
> vilagon) es az ize nagyon vacak. nem ketlem hogy mivel pasztorozott ,
> megfelel a normaknak , de nagyon gaz .
> hova lehet ilyennel fordulni ? pepsi.com ?lipton ? antsz ?
> fogyasztovedelem ?
>
Fel...
> bye
> dexter
>
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
>
>
>
--
Bódi Csaba
CCS Hungary Cargo Community System Kft.
1091 Bp., Üllői út 105.
www.ccs.hu
Tel / Fax: 456-07-13 / 456-07-14
Mobil:06-20-320-3819
More information about the Elektro
mailing list