OT radioaktiv sugarzas -> VF ujra flamel, es nem hagyom szonelkul

Fuzesi Arnold arno at externet.hu
Sat Jun 18 12:51:10 CEST 2005


----- Original Message ----- 
From: <ide.ne.irj at freemail.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: 2005. június 17. 19:33
Subject: Re: OT radioaktiv sugarzas


> Hanem az uj modern dizeleket. Nulla fust! Nem en irtam, femtiszta a
> kipufogo, tok kicsi fogyasztas. Erdekes hogy mindenki velem vitatkozik...

De te veded mintha az eletedrol lenne szo. (Raadasul fantazia a femtiszta
kipuff....En eddig egyet sem lattam, pedig nezegetem erosen. Csak a
benzineseknek van femtiszta kipuffja eddigi tapasztalatom szerint.)
Ez a gond... Szerintem tajekozodnod kellene mielott ervelsz/allastfoglalsz
valami mellett.

> Vitassatok meg egymas kozott!

Akkor ne szolj bele, ha most meg atharitod a felelosseget, mikor megszolnak.

> Meg a multkori, amit reagalas nelkul hagyott a benzines szakosztaly.
> Nagyobb autokhoz kifejezetten ajanljak a dizelt, a nagyobb nyomatek

Kik ajanljak????????????????
Van erre valami irott szabaly, vagymi?
Axiomakent kezelsz legbol kapott hulyesegeket.
En nem ajanlom, meg van meg csomo ember aki a mai napig benzines autot vesz.
Kicsit, nagyot, mindenfelet.
Pl ismeros dizel terepjaro utan vett benzines terepjarot.
En sem ertem miert, de aszondta szar volt a dizel terepezni.
Es egy terepjaro nem kicsi auto. Nagyon nem az.

> Ma egy J-s rendszamu :) Toyotat vezettem, Ferihegyrol kellett behoznom.
> Atlagfogyasztas 7.9l, ha nyomtam egy gazt, felment 30 kore. Durva.

Latod ez a baj... "Toyotat vezettem - 7.9 a fogyasztas"
Ez a piacon elmegy.
De tudni kene:
hany ccm
hany kg
volt-e benne + fel tonna csomag.
mikori evjarat
mennyire van fa labad
mennyivel mentel

Erted?????????
Kene vezetni sok sok autot, es utani velemenytmondani. Nem masok velemenyet
szajkozni, es az 1 tapasztalatod alapjan altalanositani.

> Szamomra eleg meggyozo a dizel <4l fogyasztasa.

Szamomra meg az a meggyozo hogy <4l uzemanyagbol egy tolokocsit lehet csak
normalisan mozgatni.
Egy autonak nevezheto targyat nem.
Persze egyenes vonalu egyenletes mozgas soran tud Acs Gabi Toyotaja 3.x
litert.
Hurra. Ennyit akar melyik modern benzines tud ha egyenes vonalu egyenletes
mozgast vegez.
Gabi irta hogy eleg nyugodtan vezet. Nalam (meg sokaknal) ez az auto nem
ennyit fogyasztana, hanem:
A csodaszamba meno 1.3 MJET 7 liter atlagfogyasztast produkalt a totalcar-os
sracoknal. De a toyota vadi uj 3000-res benzinmotorja is 7 litert produkalt
par adassal elotte....
Nyilvan elmegy 3.x-el is az MJET. Egyenes vonalu egyenletes mozgassal,
lejton lefele
hatszellel, szelarnyekban.
Bevasarlokocsinak jok, varosban rohangalva, vagy oregurasan vezetve. Masra
nemigen.
A kicsi dizelekrol beszelek!!!!!!
A nagyobb dizel mocik pedig lattuk mit tudnak __mert__ eredmenyek alapjan
normalisan vezetve. (Nem ultrasporolosan, hanem ahogy egy atlagember vezet
mikor nem a fogyasztassal foglalkozik)

Idezek sokadszorra: (JTS motorokbol az iden vagy 5 ujabb tipus kijon. VW FSI
motorjai is jonnek ki rakasra. Miert?miert?miert? )

2.4 JTD: 234 g/km (A legeslegujabb M-JET JTD motor)
2.0 JTS: 205 g/km.(A JTS elso generacios JTS raadasul...)

JTD: (MJET!!!!!)
Consumo urbano 12,1 l/100 km
Consumo extraurbano 6,9 l/100 km
Consumo mixto 8,8 l/100 km
175 CV ( 129 Kw) a 4.000 rpm
par máximo 330 Nm a 1.750 rpm
Aceleración 0-100 Km/h 10,2 seg
velocidad máxima 220 km/h

JTS:
Consumo urbano 12,2 l/100 km
Consumo extraurbano 6,6 l/100 km
Consumo mixto 8,6 l/100 km
165 CV ( 122 Kw) a 6.400 rpm
par máximo 206 Nm a 3.250 rpm
Aceleración 0-100 Km/h 8,2 seg.
velocidad máxima 220 km/h


Szerintem annak erdekeben hogy ne fossuk tele a listat allandoan ezzel a
flame-el, ne hozd fel ujra es ujra.
En sem teszem.
Mert en annyiszor reagalni fogok ra, es eredmenyre nem vezet, csak tele van
okadva a lista.

Arnold




More information about the Elektro mailing list