dizel flame
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Thu Jun 9 01:25:12 CEST 2005
Fuzesi Arnold írta:
>Ez más téma szerintem. Ez a környezetvédelmi őrület miatt volt benne.
>Csak a svajci modellekbe raktak a Lancia-ék.
>Amig hideg a motor/nagy a vakuum (padlogaz) addig visszament a kipuffgaz egy
>resze, es ujra elegette ami benne maradt egheto/egetni valo cucc a
>kipuffgazban.
>Igy gyorsabban felmelegedett/kevesebb volt a karosanyagkibocsatas.
>Amig mukodott...
>
hmmm . en nem igy tudom . a trukk az egr-ben az hogy amikor
reszterhelesen hasznalod a motort akkor egy inert gazzal feltolti a
hengert a levego-benzin keverek mellett hogy a suritesi vegnyomasod a
leheto legnagyobb legyen - igy effektive bar nagy motort hasznalsz ,
amikor reszterhelesen vagy akkor egy kis motort etetsz , mert a tobbit
feltolti forro semleges gazzal - igy nem kell elegetni a benzin javat
csak azert hogy bevilagitsa az egesteret :)
nalam a 3.8-as v6-os ezert (is) tud 9 litert szazon .
a masik legtobbet ero funkcio a tempomat
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list