dizel flame
Fuzesi Arnold
arno at externet.hu
Tue Jun 7 11:27:14 CEST 2005
Igen....errol ugattam kb egy honapja hogy ezek
azok a fiat dizelek amelyek a
legjobbak manapsag, es amelyre még mindig ráver pl a fiat JTS
benzinmotorja.. Lasd lentebb.
(Aminel pl a Mitsu GDI motorja jobb, es amelyik motorral 96 ota szerelik a
mitsukat. Ennyit arrol hogy draga, es nem lehet kapni itthon es blabla a
szokasos fantaziaszulemenyek. Igaz BKV-rol nem latni hogy minden mitsu
seggen szinte ott figyel a GDI felirat. Meg ha latod se tudod mi. Gondolom
betudod Dizelnek a D betu miatt. Elárulom: Gasoline Direct Injection. Szo
sincs dizelrol, Gasoline benzint jelent a Direct meg kozvetlent, az
Injection meg befecskendezést.)
//Idezem:
"Akkor mégegyszer a mért adatok:
2.4 JTD: 234 g/km (A legeslegujabb M-JET JTD motor)
2.0 JTS: 205 g/km.(A JTS elso generacios JTS raadasul...)
JTD:
Consumo urbano 12,1 l/100 km
Consumo extraurbano 6,9 l/100 km
Consumo mixto 8,8 l/100 km
175 CV ( 129 Kw) a 4.000 rpm
par máximo 330 Nm a 1.750 rpm
Aceleración 0-100 Km/h 10,2 seg
velocidad máxima 220 km/h
JTS:
Consumo urbano 12,2 l/100 km
Consumo extraurbano 6,6 l/100 km
Consumo mixto 8,6 l/100 km
165 CV ( 122 Kw) a 6.400 rpm (kimondta nem fejlodtek a benzines motorok? Ez
a szivo 2000-res motor 165 LE. Par eve egy turbo volt ennyi....)
par máximo 206 Nm a 3.250 rpm
Aceleración 0-100 Km/h 8,2 seg.
velocidad máxima 220 km/h
A JTS egy kb 2 eves konstrukcio. Valszeg hamarosan kijon a masodik
generacio.
JTD M-JET a legkorszerubb dizelmotor.
JTD a fenti (mért!!) adatok alapjan atlagban tobbet fogyaszt.
Lassabban gyorsitja a kocsit 100-ra. (pedig LE-ben is, nyomatekban is
nagyobb!!!!!!!!! Csakhat ugye a hosszabb valto...Amitol viszont nem kisebb a
fogyasztas mint latjuk.)
Tobb CO2-t nyom ki.
2 eves benzin vs vadiuj dizel.
Ennyi. Nincs mirol vitázni.
Jelenleg a dizel nem tudja azt amit a benzin. Nagyobb ccm-el sem, turboval
sem, 2 év elonnyel sem.
"
//idézet vége.... 2005.04.24-i levél volt.
Ezek mért adatok, nem holmi "promocios anyagabol kivett kis
hazugsagok" totalcar infok...Te irtad az alábbiakat 1 hónapja:
"A hanggal kapcsolatban pedig a hulye totalcarosok irkalnak hulyeseget."
"Nezd meg, tobben irtak a dizel pozitiv tulajdonsagairol. A hanggal
kapcsolatban meg a totalcar is azt irja amit en."
Jéééé....levélrol levélre mást állítasz. Össze vissza dumálsz, csapongsz,
kodositesz, hazudsz.
De nyugi, igazad van.
"3. A totalcarrol konkretan irtam peldat, amikor pont a fogyasztasrol
teljesen hulyeseget irtak. A kocsi promocios anyagabol kivett kis
hazugsagokat (ami reklam eseten engedelyezett) tovabbkoltottek, igy
mar durvan nem fedi a valosagot. Egyebkent is rendkivul szubjektiv
az ertekelesuk, en a stilus miatt (vicces!) es a ritka erdekessegek
miatt olvasom. De ha autot veszek, biztos hogy nem az o ertekelesuk
alapjan fogom, ha egyaltalan megnezem elotte."
Khm....biztos azota nem irnak mar hulyeseget a totalcarosok...1 honap nagy
ido. Sokminden valtozik azalatt...
Vagy Winklerék értékrendje, vagy Ferike köpönyege...
Errol ennyit.
Várom a köpködo, ködösíto, magyarázkodó, félrebeszélo leveled, amivel
ismételten ki próbálod magyarázni magad..
Arnold
----- Original Message -----
From: "Valenta Ferenc" <ferenc.valenta at vhl.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: 2005. június 7. 10:40
Subject: dizel flame
>
> Hi!
>
> Akik eddig utaltak a dizeleket, egy ujdonsag:
> http://totalcar.hu/magazin/szotar/mjet/
> Kis dizele a kozeljovo?
> A lenyegesebb tenyek:
> -A Fiat MultiJet turbodizel az ev motorja lett,
> megelozve az osszes benzines es hibrid motort a
> kategoriajaban
> -Nem fogyaszt, es nem kormol
> -Reszecskeszuro nelkul is teljesiti az Euro4-et
> -Karbantartasmentes, 250e3 km tervezett elettartam
>
> VF
>
>
>
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
More information about the Elektro
mailing list