Re: Rendőrségi sebességmérők

Szima Gábor sygma at tesla.hu
Fri Jun 3 13:27:20 CEST 2005


On Fri, 3 Jun 2005, Pölös Attila wrote:

> Mi van, ha bemertek, erre megallok kicsit az ut szelen 100 meteren
> kivul? Folyamatosan engem filmeznek amig el nem indulok es oda
> nem erek es addig nem mernek senki mast?

Nincs 100 szemuk, de ugy kepzeld el az egeszet, hogy allsz az ut szelen 
egy allvanyra szerelt kis kameraval, veszed az 1km-re szaguldozot, akibol 
akkor meg csak egy sarga paca latszik. Ahogy kozelit, ugy lehet 
felismerni, hogy ez egy Volvo, kesobb, hogy S60, vegul hogy dizel (a 
fustrol :)

Na most ha megall, es kesobb ujra elindul, de folyamatos a felvetel, 
akkor bukta. Ha visszafordul, akkor egy 90 helyett 97-el robogo sarga 
pacat nem fognak felkutatni.
Viszont ha a sarga pacat megelozi egy 250-el elmenyautozo piros paca, 
akkor szerintem hagyjak is bekibe elmenni szegenyt, inkabb a "zsirosabb" 
ugyfelet kapcsoljak le. :)
De ha mar 8 oraja nem kaptak el senkit, akkor elkepzelheto, hogy 
utanaerednek a 97 miatt visszafordult ugyfelnek is...

A trafozas nem a biztonsagrol, hanem a penzbehajtasrol szol (itt nalunk 
legalabbis).
Barki barmit mond...

Trafo veszelyes(nek latszo) helyen (szuk utca, rossz ut, iskola mellett) 
sosincs, ugyanis ott a veszelyerzet miatt eleve lassan mennek a nepek, es 
nem lehet kaszalni.

Bezzeg ahol semmi nem indokolja... Az ut jo, szeles, egyenes, nincs 
forgalom, nincs gyalogos, nincs letero, nincs felhajto, nincs semmi.
Csak kinn kell felejteni egy 40-es tablat a fouton, es maris lehet 
menni trafozni, ejszaka. Aztan mar csak azt kell sasolni, hogyan dagad a 
buksza...





 								-Sygma




More information about the Elektro mailing list