autoklima OFF
Fuzesi Arnold
arno at externet.hu
Thu Jul 28 13:22:22 CEST 2005
Nem forog, kozben rajottem. Csak ha szet akarom szedni, akkor tudom
kicsavarni.
Egyebkent hasznalat kozben egy menetes szar forog benne (ahogy egyebkent Te
is mondod), es emiatt megy ki a kopassal a munkahenger.
De a munkahenger nem forog. A vegen van kis minta hogy belepasszoljon szépen
a fékpofába, és ne tudjon elfordulni.
Pont azért hogy a menetes szár kijjebb tudja tolni.
Mondjuk mindez Lancia-nal.... (hátsó tárcsafék, kézifék a munkahengert
pöcköli ahogy Te is írod) lehet hogy mashol máshogy van.
Akár konszernen belül is...
A tömítés miatt jött elo a klíma kapcsán. Egy hülye párhuzam próbált lenni
tolem a kompresszor tömítés, és a munkahenger karmantyú között. :)
Arnold
----- Original Message -----
From: "pyxys1" <pyxys1 at westel900.net>
To: "Fuzesi Arnold" <elektro at tesla.hu>
Sent: 2005. július 28. 12:55
Subject: Re: autoklima OFF
>
> Szia,
>
>
> 2005. július 27., 16:41:51, írtad:
>
> FA> Bocs, tényleg nem forog!!! Annye de hulye vagyok... Sorry.
> FA> A menetes szár forog benne egy racsnis izével, és azáltal megy kijjebb
ahogy
> FA> kopik a betét.
> FA> Akkor forog ha Arnold szet akarja szedni, es kicsavarja. :)
> FA> Kicsit behaluztam hogy mukodes kozben is fordul ahogy kopik.
> FA> Aztan mikor rakerdeztel beugrott hogy vannak szep kis formak a
munkahenger
> FA> vegen. Epp azert hogy ne tudjon elfordulni...
>
>
>
> >> Hogy? Ezt még nem láttam. Pedig már járattam meg fék munkahengert
párszor.
> >> Nem forog az semerre. Benyomom vmi nagy fogóval, aztán a pedál
rugdosására
> >> kijön.... forgás sehol. Vagy félreértek vmit?
> >>
> >>
>
> némely autónál igenis forog a munkahenger. igaz, csak a hátsó.
> mégpedig azért, mert a kézifékkötél egy kicsi kart húz meg, ami egy
> racsnin keresztül mindig egy picikét forgat (és egyben tol is ki) egy
> picit a munkahengeren. (pl alfa, girling rendszer)
> más autóknál külön munkahenger van, és megint másiknál meg a hátsó
> tárcsában belül egy dobfékszerû megoldás. (merci)
> negyedik félénél meg semmi extra, jön megy ki-ba a mzunkahenger.
> az elsõ verziót a legnehezebb szerelni, mert a fékbetét cserélésekor a
> munkahengert tekerve kell visszanyomni. (naná, hogy ezt szopom minden
> alkalommal)
>
> de ez mitõl autóklíma?
>
>
> --
> Üdvözlettel,
> pyxys1 mailto: pyxys at vnet.hu
>
>
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
More information about the Elektro
mailing list