autoklima OFF

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
Wed Jul 27 15:32:00 CEST 2005


> Forgás nincs, de mozgás van boven. Ráadásul a mozgással megegyezo irányú a
> kopás, és ezzel egyirányú az olajáramlás. Könyebb dolga van a féknél
> kiszaladni.

Azért érzed, hogy ezek a mm-es vagy azon belüli, nem is túl gyakori mozgások 
nem hasonlíthatók össze a másodpercenként mittomén több m-es mozgással! :-) 
Sot, ha vmi excentricitási probléma is felmerül, akkor idoben nem tud a gumi 
felülethibát követni. A kopás is nagyságrendekkel (mondjuk 3-mal) 
intenzívebb lehet.

> Ellenben a forgó mozgásnál a kopásra meroleges az olajnyomás. Nehezebben
> szalad ki.

Mármint, hogy az esetleges kopási csíkok merolegesek az olaj útjára, ha 
folyik?

> Ui: Amugy van forgás is...ahogy kopik a pofa forog kifele a munkahenger 
> egy
> meneten. Ezzel allandoan spanolva van a rendszer.
Hogy? Ezt még nem láttam. Pedig már járattam meg fék munkahengert párszor. 
Nem forog az semerre. Benyomom vmi nagy fogóval, aztán a pedál rugdosására 
kijön.... forgás sehol. Vagy félreértek vmit?

hjozsi 




More information about the Elektro mailing list