autoklima OFF
jhidvegi
jhidvegi at freestart.hu
Wed Jul 27 15:32:00 CEST 2005
> Forgás nincs, de mozgás van boven. Ráadásul a mozgással megegyezo irányú a
> kopás, és ezzel egyirányú az olajáramlás. Könyebb dolga van a féknél
> kiszaladni.
Azért érzed, hogy ezek a mm-es vagy azon belüli, nem is túl gyakori mozgások
nem hasonlíthatók össze a másodpercenként mittomén több m-es mozgással! :-)
Sot, ha vmi excentricitási probléma is felmerül, akkor idoben nem tud a gumi
felülethibát követni. A kopás is nagyságrendekkel (mondjuk 3-mal)
intenzívebb lehet.
> Ellenben a forgó mozgásnál a kopásra meroleges az olajnyomás. Nehezebben
> szalad ki.
Mármint, hogy az esetleges kopási csíkok merolegesek az olaj útjára, ha
folyik?
> Ui: Amugy van forgás is...ahogy kopik a pofa forog kifele a munkahenger
> egy
> meneten. Ezzel allandoan spanolva van a rendszer.
Hogy? Ezt még nem láttam. Pedig már járattam meg fék munkahengert párszor.
Nem forog az semerre. Benyomom vmi nagy fogóval, aztán a pedál rugdosására
kijön.... forgás sehol. Vagy félreértek vmit?
hjozsi
More information about the Elektro
mailing list