Citroen ablakemelo
Pintér Dezső
skandi at t-email.hu
Fri Jul 22 12:50:52 CEST 2005
Hello Valenta,
Friday, July 22, 2005, 12:35:50 PM, you wrote:
> Fuzesi Arnold wrote:
>>>250kFt a legolcsobb hirdetes amit talaltam. Majd 20 liter varosban...
>>>A fazon akitol vettem, benzinesbol ult at, pont a koltsegek miatt,
>>>ami hirtelen a harmadara esett vissza.
>>
>>
>> Tényleg minden ironia nelkul, es szenyozasmentesen mondom, hogy tudni kell
>> vezetni.
>> 6-15 liter(20 nagyon extrem esetben) kozott barmilyen fogyasztast produkalok
>> az autommal.
> Az lehet, de konkretan a 3 literes Citroen XM V6 Tecnic katalogus
> szerinti atlagfogyasztasa 10.8l/100km. Az enyeme 5.83-6.6 liter.
> (Nem tudom pontosan melyik modell van nekem, meg a szervizkonyv
> alapjan sem egyertelmu, lehet hogy ez a csak franciaknak keszult verzio)
> A gyakorlatban az enyem varosban is 7-8 liter, orszaguton 6-7,
> hosszu ideig 100 alatt menve allitolag 6 alatt.
> (Forras: tesztek, leirasok, nepitelet a Totalcar-on)
> A benzinesrol azt irjak, 12.8 liter, de szoban ennel joval nagyobb
> ertekeket mondanak a varosi fogyasztasra, inkabb 15..20 lityo.
> Persze nem mindegy hogy vezeti az ember, ez teny. Azert az kerdeses,
> hogy ha a katalogusadat 10.8 liter, akkor akarmilyen brillians
> technikaval ki lehet-e hozni ennel lenyegesen kevesebbet. En nem tartom
> valoszinunek, szerintem azzal a kocsival nem lehet 6 literbol autozni,
> sokkal tobb kell neki. Ezert adjak ilyen olcson, mert kuttol kutig
> jar vele az ember, egy benzintemeto. Persze nagyon kenyelmes meg minden.
> Nekem az az erzesem, hogy az enyemben nagyon rovid az 1-es fokozat a
> benzinesekhez kepest, nagyon kicsit kell csak csusztatni a kuplungot,
> es rogton valtani kell. A kevesebb csusztatas is nemi
> energia-megtakaritast jelent talan...
>> Megaztan a 3.0-ak joresze mar automata. Automatak joresze full automata
>> foleg ebben a korosztályban.
>> Nnna, azokkal varosban tenyleg nem lehet sokat kezdeni.
> Van kezi is, az egyetlen nepitelet pont kezirol szol.
> Az automataban kezzel nem lehet valtani, de le lehet korlatozni, hogy
> bizonyos sebessegeket ne hasznaljon. Egyszer magyaraztak hogy mire jo
> ez, de mar nem emlexem, sok eve ultem olyanban.
> Talan lejton motorfokhez, vagy jeghez/csuszos uthoz?
>> Mint minden korabeli hasonlo meretu auto... Jok ezek a nagy autok...ugye?!
>> :)
> Persze. Nem is vettem volna kicsit semmikeppen. Biztonsagosak,
> kenyelmesek, szepek. Csak okosan kell valasztani, hogy ne egyen sokat.
> Ez a masfel tonnas urhajo lenyegesen kevesebbet eszik mint a faterom
> benyas Ventoja, vagy a szinten benzines Corolla. Es a Toyotanal sokkal
> jobban is megy. Remelem meg tudjak csinalni a szivargo adagolot.
> Tegnap mar fustolt a motor, racsepegett a gazolaj valami meleg
> alkatreszre :) Jol befeltem hogy most ment szet a motor, de szerencsere
> nem. Mar szervizben van.
>> Arnold
KEDVES FERENC!!!
Ha már megint előveszed EZEN a listán a vesszőparipádat, legalább
válts topikcímet, hogy az általad gyakran emlegetett DEL gombot tudjam
nyomogatni, ne kelljen megint rájönnöm, hogy más által indított
topicba szemetelsz bele.
Lassan tényleg kimoderálom MINDEN hozzászólásodat, mivel egyszerűen
nem tudod abbahagyni ezt a témát.
De ha te abban leled kéjes örömödet, hogy az irányodba indított
letolásokat olvasgatod, szólj, tudok írni sok olyat, de azt a
magánleveledre fogom küldeni, ne terheljük vele a lista (nálam)
béketűrőbb tagjait.
Ez a hozzászólás egyébként ARNOLD kollégának is szól, mivel a benne
leírtak szinte egy az egyben rá is illenek.
Uff, én szólottam, lehet anyázni, de a békesség kedvéért magánba.
--
Best regards,
Pintér mailto:skandi at t-email.hu
More information about the Elektro
mailing list