Citroen ablakemelo
Valenta Ferenc
ferenc.valenta at vhl.hu
Thu Jul 21 17:52:24 CEST 2005
hwsw famulus wrote:
> A hetkoznapi hasznalatban persze altalaban
> "nem hidegen folyos"-nak vesszuk az acelt ...
Hat igen. Itt olyan extrem erok azert nincsenek, hogy az
acel is follyon.
> KJ
>
> P.S.
>
> Ez Citroen azert nem az a korszeru motoros uj kisauto...
> Megis az "Arnold filozofia" gyozott a valasztasnal?
> Nagy, eros motoros, kenyelmes, jol felszerelt, oregebb...
Nem, leginkabb az, hogy szeretem ezeket az autokat. Kulonosen
az XM-et es a Xantiat. Meg az is, hogy a 2.1-es turbodizel bar nem
olyan fogyasztasu mint egy mai korszeru common rail, sokkal
kevesebbet eszik mint egy kisebb, lenyegesen dragabb benzines.
Allitolag 6 liter alatt is ki lehet jonni, adatlapban is azt irjak.
Valaki szerint 7 liternel tobbet sohasem evett neki.
A max amit hallottam 7.5 liter. Majd meglatom...
Ennel az osszes kocsi ami a kornyezetemben van, mind tobbet eszik,
kiveve nehany masik dizeles Citroent :)
Van ugyanez benzinesben is, 3 lityo V6. A kutyanak sem kell,
250kFt a legolcsobb hirdetes amit talaltam. Majd 20 liter varosban...
A fazon akitol vettem, benzinesbol ult at, pont a koltsegek miatt,
ami hirtelen a harmadara esett vissza.
A masik ok az, hogy a mereteihez kepest nagyon kezes es kenyelmesen
vezetheto auto.
Szervokormany, szervofek, Hydractive II, klima, tempomat stb...
Ugyanolyan konnyu vezetni, mint az uj Polo-t, Corolla-t, pedig
uresen masfel tonna.
--
Valenta Ferenc <ferenc.valenta at vhl.hu> Volcano/Mentor Graphics
"Mindig jo, ha bajba jutsz, hogy ha orditsz s korbefutsz!"
More information about the Elektro
mailing list