Citroen ablakemelo
jhidvegi
jhidvegi at freestart.hu
Thu Jul 21 13:40:42 CEST 2005
> A "tobbi" az alu egyedul.
Vazze, direkt visszaidéztem, ott van a vas is! :-)
> Az pedig folyik hidegen. A multkor szerintem
> pont te irtad, hogy a sorkapocsbol is kimaszik idovel, akarhogy huzzuk
> meg. Mi valtozott azota, hogy most mar nem folyik az alomenum?
Én az ónozott huzalra írtam. Be is b...na, ha az alu is folyna hidegen. Mi
lenne a motorblokkokkal, és sok más alu eszközzel, öntvénnyel, huzallal,
mittoménmivel.
> Teljesen mas tema, ott az aluminium nem teherviselo.
Nem-e? Akkor akár kézzel is megfoghatnám? :-) Láttál egyáltalán ilyesmit?
Más: alu kábelekre raknak lágy alu kábelsarukat. Markolópréseseket. Meg az
alu vastag kábelekhez van markolóprésbe illő szerszám, ami az ilyen
kábelereket képes laposra nyomni, másik meg kilyukasztani. Ezzel direkt a
saját anyagából készül sarunak megfelelő végkialakítás. Ezt csavarral rakják
a helyére.
De olyat se láttam még, hogy egy alu hűtőtönkben lazulna meg csavar, vagy
hogy a rászorított alkatrész lenyomatot hagyna.
> Nezz meg egy ilyen bowden gombot. Semmi visszahajtas, tok egyenes az
> egesz. Egyszeruen ra van preselve. A teljes huzoerot a bowden es a gomb
Persze, ha profin préselik rá, jó lesz. Én arra gondoltam, hogy majd te
préseled rá, az meg csak szar lehet. :-)
> (A lagyforrasz szerintem eselytelen)
Mondod, miután egy csomóan megcsinálták, és jó eredményt kaptak. Hm.
> Ott a gumikotel vegen van egy csomo, az szorul bele a kupos fembe.
> Kossek csomot a bowdenre? :)
Ne köss, ez csak egy elv, ha nem lehet, nem kell alkalmazni. Különben nem
kötnek csomót a gumikötél végére, csak simán visszahajtják, és egy darab
dróttal rögzítik.
> Koszi a remek tippeket.
Szívesen. Máskor megkíméllek ezektől. (Meg magamat a hülyeségektől és a nem
igazán jóindulattól.)
hjozsi
More information about the Elektro
mailing list