Citroen ablakemelo

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
Thu Jul 21 13:40:42 CEST 2005


> A "tobbi" az alu egyedul.
Vazze, direkt visszaidéztem, ott van a vas is! :-)

> Az pedig folyik hidegen. A multkor szerintem
> pont te irtad, hogy a sorkapocsbol is kimaszik idovel, akarhogy huzzuk
> meg. Mi valtozott azota, hogy most mar nem folyik az alomenum?

Én az ónozott huzalra írtam. Be is b...na, ha az alu is folyna hidegen. Mi 
lenne a motorblokkokkal, és sok más alu eszközzel, öntvénnyel, huzallal, 
mittoménmivel.

> Teljesen mas tema, ott az aluminium nem teherviselo.
Nem-e? Akkor akár kézzel is megfoghatnám? :-) Láttál egyáltalán ilyesmit?

Más: alu kábelekre raknak lágy alu kábelsarukat. Markolópréseseket. Meg az 
alu vastag kábelekhez van markolóprésbe illő szerszám, ami az ilyen 
kábelereket képes laposra nyomni, másik meg kilyukasztani. Ezzel direkt a 
saját anyagából készül sarunak megfelelő végkialakítás. Ezt csavarral rakják 
a helyére.

De olyat se láttam még, hogy egy alu hűtőtönkben lazulna meg csavar, vagy 
hogy a rászorított alkatrész lenyomatot hagyna.

> Nezz meg egy ilyen bowden gombot. Semmi visszahajtas, tok egyenes az
> egesz. Egyszeruen ra van preselve. A teljes huzoerot a bowden es a gomb

Persze, ha profin préselik rá, jó lesz. Én arra gondoltam, hogy majd te 
préseled rá, az meg csak szar lehet. :-)

> (A lagyforrasz szerintem eselytelen)
Mondod, miután egy csomóan megcsinálták, és jó eredményt kaptak. Hm.

> Ott a gumikotel vegen van egy csomo, az szorul bele a kupos fembe.
> Kossek csomot a bowdenre? :)
Ne köss, ez csak egy elv, ha nem lehet, nem kell alkalmazni. Különben nem 
kötnek csomót a gumikötél végére,  csak simán visszahajtják, és egy darab 
dróttal rögzítik.

> Koszi a remek tippeket.
Szívesen. Máskor megkíméllek ezektől. (Meg magamat a hülyeségektől és a nem 
igazán jóindulattól.)

hjozsi 




More information about the Elektro mailing list