Citroen ablakemelo
jhidvegi
jhidvegi at freestart.hu
Thu Jul 21 09:53:11 CEST 2005
>> Á, nem így kéne, hanem inkább vmi alu vagy réz vagy vas darabkát kifúrni
>> a bowden vastagságának megfelelően, majd egy erre alkalmas kis kézi
>> markolópréssel megnyomni. (sarunyomó).
>
> Nem ertem. Az on meg az alu kivaloan folyik hidegen, nem?
Az on igen, a tobbi nem.
Kulonben: ha megegyszer elolvasod a fentieket, en 3 femet irtam. Az
ismerosomnel alu volt ott, pedig az nem ablakemelo, hanem egy 250 kilos
emelo (az az aruhazi barkacs motoros csorlo), de ebben a mufajban ugye
jelentos biztonsagi tenyezok is vannak, szoval a valosagban az messze 250
kilo folott van, amit ra lehet bizni. Igaz, hogy ott az volt a feladat, hogy
vmin at volt hajtva (csavar vagy nem emlexem), es a kotelhez a visszahajtott
veget fogta hozza ez az alucso, amit megmarkolopreseltem. Ha csak a bowden
vegere kell, akkor mindegy, hogy forrasztas, markolopres, sot, akar
ragasztas is lehet, a lenyeg, hogy egy lyukba, ahogy Famulus is irta, a
szalakat vissza kell dugdosni, vagy egeszben visszahajtani, es ugy
rogziteni. Ilyet is csinaltam regebben, jo, ha a lyuk kupos, es ide szorul
bele a drotkotel. Ugyanezen az elven mukodnek a gumipokok is, csak ott semmi
ragasztas meg ilyesmi nincs.
(elore latom, hogy most meg az lesz a gond, hogy kupos lyukat nem tudsz
furni, mert nincs kupos furod. :) )
Na jo, engem annyira nem izgat, hogy oldod meg. En csak tippet akartam adni,
hogy kevesebbet kelljen szivni.
hjozsi
More information about the Elektro
mailing list