Renault hiba
mpityu
elektrolista at freemail.hu
Thu Jul 14 19:43:20 CEST 2005
Hali!
Az eredeti SAGEM trafokat a kukaba.. :-) Nem vicc.. Proba:
Kiveszed, lerakod a motor tetejere, es beinditja az asszony,
mikozben Te nezed, hogy hol huz at.. At fog.. Valahol az oldalan..
A SAGEM elcseszte, mert a tekercseles iranya olyan, hogy a
nagyfesz kivul megy.. Es mivel egy fem csobe dugod be, gyorsan
at is eszi magat az oldalan a szigetelesnek.. A Denso meg nem
ilyen, ott a belso menet a nagyfesz vegzodes, es a kivul van a
test.. Eredmeny: soxoros elettartam..
Ha kiszeded, es kivulrol megnezed a trafokat, lehet latni a lyukat...
Ha szerencsed van, ki tudod pucolni, kifaragod a megegett
anyagot, es mugyantaval ki lehet tolteni.. megy meg par ezer km-
et,, Ha nincs nagy lyuk, egett folt, akkor segit a csoda, a
zsugorcso, esetleg teflon cso.. Ha kapsz ilyen vastag teflon
csovet, azzal orokre elmegy.. :-) na jo.. de jo sokaig...
De hogy athuz, azt hallani is lehet am! csattog, mint a
veszedelem... (nyitott motorterrel...)
A pilacs a kornyezetvedelmi normak atlepesere figyelmeztet.. Ki
fog gyulladni, csak menni kell vele meg 1 picit.. :-) Aztan ha
kicserelted, megint menni kell vele, hogy elaludjon. :-)
Szivatni nem biztos, hogy jo, mert a katalizator lehet, hogy
megadja magat...
Az index-en van topic.. (a thaliaba, meg a clioba is ilyen van...)
Udv:mpityu
> > Sziasztok.
>
> > Ez a het a hibas cuccaim hete. Es eheten kifejezetten duplazodik a
> > hibak szama. A Renault-omon minden bexart. Kezdesnek a bal hatso es a
> > jobb hatso kilincsnek tort el valami pocke mert mind a ket kilincs
> > szabadon jar de a zarszerkezetet nem nyitja. Ez nem is lenne baj. Ma
> > reggel elkezdett szaggatni a motor mint a fene. Szerintem nem megy egy
> > henger vagy valami hasonlo. Iszonyat szakaszosan pufog ki. Az utem az
> > szabalyos de sokkal jobban rangat es kisebb a nyomatek is. Semmilyen
> > fordulaton nem al be normalisra. A gyujtotekercsek "elvileg" jok. A
> > gyertyakat kivettem megneztem pucera, nem jo. Uj gyertya, nem jo.
> > Nincs tippetek? Vagy a trafokat (ugye minden gyertyan kulon) hogyan
> > lehetne biztosan kimeregetni? Ilyen magas feszultsegnel nem vagyok
> > kepben, hogy mi jo mi nem. Az osszes tekercs ohmikusan 1.1Ohm. Volt
> > mar egy cserelve es megvan a rossz az tuti menetzarlatos mert 0.6Ohm
> > az ellenallasa. Az a helyzet, hogy szerviz lesz belole, de mar
> > szeretnem ha nem neznenek hulyenek. Multkor a Renault-nal egy trafo
> > csere 28.000.- +fa volt. Nah ha most is ennyi lesz akkor csere vissza
> > zsigulira. Ez amugy egy Megane 1,4 2001-es 16 szelepes vasdarab. Ami
> > erdekes, hogy ugyanez volt a szitu amikor tonkrement a masik tekercs
> > anno, de akkor a csoda Go service lampa kigyulladt. Most semmi
> > hibajelzes.
>
>
>
>
> --
> dvzlettel,
> Wasserb mailto:wasserb at axelero.hu
>
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
>
More information about the Elektro
mailing list