XP parhuzamos port, etc...
Wasserb
wasserb at axelero.hu
Thu Jul 14 18:35:15 CEST 2005
Sziasztok.
Ez a het a hibas cuccaim hete. Es eheten kifejezetten duplazodik a
hibak szama. A Renault-omon minden bexart. Kezdesnek a bal hatso es a
jobb hatso kilincsnek tort el valami pocke mert mind a ket kilincs
szabadon jar de a zarszerkezetet nem nyitja. Ez nem is lenne baj. Ma
reggel elkezdett szaggatni a motor mint a fene. Szerintem nem megy egy
henger vagy valami hasonlo. Iszonyat szakaszosan pufog ki. Az utem az
szabalyos de sokkal jobban rangat es kisebb a nyomatek is. Semmilyen
fordulaton nem al be normalisra. A gyujtotekercsek "elvileg" jok. A
gyertyakat kivettem megneztem pucera, nem jo. Uj gyertya, nem jo.
Nincs tippetek? Vagy a trafokat (ugye minden gyertyan kulon) hogyan
lehetne biztosan kimeregetni? Ilyen magas feszultsegnel nem vagyok
kepben, hogy mi jo mi nem. Az osszes tekercs ohmikusan 1.1Ohm. Volt
mar egy cserelve es megvan a rossz az tuti menetzarlatos mert 0.6Ohm
az ellenallasa. Az a helyzet, hogy szerviz lesz belole, de mar
szeretnem ha nem neznenek hulyenek. Multkor a Renault-nal egy trafo
csere 28.000.- +fa volt. Nah ha most is ennyi lesz akkor csere vissza
zsigulira. Ez amugy egy Megane 1,4 2001-es 16 szelepes vasdarab. Ami
erdekes, hogy ugyanez volt a szitu amikor tonkrement a masik tekercs
anno, de akkor a csoda Go service lampa kigyulladt. Most semmi
hibajelzes.
--
Üdvözlettel,
Wasserb mailto:wasserb at axelero.hu
More information about the Elektro
mailing list