Auto allofutes
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Tue Jan 25 10:26:00 CET 2005
jhidvegi írta:
>Szerintem is, de nem feltetlenul a kenyelmi oldala miatt.
>
>
ha igazan hideg a kormany akkor nem tudod jol megfogni , kesztyuben
osszeborzolod a bajuszkapcsolokat is , raadasul a komfort ezesetben
biztonsagot is jelent
>Nemreg - mi masbol is :) - hallottam egy autos musorbol, szakertot interjuvoltak
>meg a temaban. Kornyezetvedelmi oka van, hogy komolyan foglalkoznak vele. A
>motort melegiti meg egy benzinkalyha (nyilvan vmi katalizatoros kutyu), ezen
>keresztul az utasteret is.
>
>
klasszikus marketing - tesznek meg par kilo folosleges sulyt az autokra
- az egyes es az otos golf csucsmodelljei kozott pontosan ketszeres a
sulykulonbseg - ha leveszel ket mazsat az autodrol maris tettel a
kornyezetvedelemert .
>A kornyezetvedelmi dolog ott jon be, hogy kimarad a motor szivatos uzeme. Sot, a
>rendszert olyanra dolgoztak ki, hogy nyaron is (!!) hasznalando.
>
le vagyok nyugozve . ettol egy atlagos benzines golf fogyasztasa
hirtelen leesik majd 8-9 literre szazon ...
>Es nem csak az ules melegitese lenne cel az utaster futesekor, hanem az
>ablakoke, a jeg leolvasztasa, egyaltalan az egesz bemelegitese.
>
>
az ablakokat lehet hogy jobb lenne elektromosan futeni - vagy siman
bevonni azzal az anyaggal amivel a telepitett trafipaxok ablakat
keszitik kulfoldon - akkor semmi sem tapad meg rajta - rain-X-et
probaltal mar ? nekem most egy olasz spray van az auton ami jegesedes
gatlo - befujtam vele , azota nem deresedik a szelvedom .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list