Auto allofutes

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Tue Jan 25 10:26:00 CET 2005


jhidvegi írta:

>Szerintem is, de nem feltetlenul a kenyelmi oldala miatt.
>  
>
ha igazan hideg a kormany akkor nem tudod jol megfogni , kesztyuben 
osszeborzolod a bajuszkapcsolokat is , raadasul a komfort ezesetben 
biztonsagot is jelent

>Nemreg - mi masbol is :) - hallottam egy autos musorbol, szakertot interjuvoltak
>meg a temaban. Kornyezetvedelmi oka van, hogy komolyan foglalkoznak vele. A
>motort melegiti meg egy benzinkalyha (nyilvan vmi katalizatoros kutyu), ezen
>keresztul az utasteret is.
>  
>
klasszikus marketing - tesznek meg par kilo folosleges sulyt az autokra 
- az egyes es az otos golf csucsmodelljei kozott pontosan ketszeres a 
sulykulonbseg - ha leveszel ket mazsat az autodrol maris tettel a 
kornyezetvedelemert .

>A kornyezetvedelmi dolog ott jon be, hogy kimarad a motor szivatos uzeme. Sot, a
>rendszert olyanra dolgoztak ki, hogy nyaron is (!!) hasznalando.
>
le vagyok nyugozve . ettol egy atlagos benzines golf fogyasztasa 
hirtelen leesik majd 8-9 literre szazon ...

>Es nem csak az ules melegitese lenne cel az utaster futesekor, hanem az
>ablakoke, a jeg leolvasztasa, egyaltalan az egesz bemelegitese.
>  
>
az ablakokat lehet hogy jobb lenne elektromosan futeni - vagy siman 
bevonni azzal az anyaggal amivel a telepitett trafipaxok ablakat 
keszitik kulfoldon - akkor semmi sem tapad meg rajta - rain-X-et 
probaltal mar ? nekem most egy olasz spray van az auton ami jegesedes 
gatlo - befujtam vele , azota nem deresedik a szelvedom .

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list