Micsurin

Fuzesi Arnold arno at externet.hu
Fri Jan 21 15:28:59 CET 2005


Franciak ha igy fejlesztenek tovabb holnap beleteszik a szeria kocsikba...
"Kisvacak" Citroen C4-ben van savelhagyasra figyelmezteto cuccos.
Eleg durva... Egy kis "varosi bevasarlokocsiba" kanyarfenyszoro, a fenti
cuccos, alakos legzsak stb.

Arnold
----- Original Message ----- 
From: "Nemeth Tibor" <neti at starkingnet.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Friday, January 14, 2005 6:58 PM
Subject: Micsurin


> Hali !
>
> Tamadt egy otletem, majd megirjatok miert nem jo.
> Keresztezni kell az autot az egerrel.
> Persze egyik reszleteit sem ismerem kellokeppen es soha sem sikerult
> felfognom, hogyan is mukodik az ABS a TCS meg a joeg tudja meg mi,
> amihez tudni kellene az auto sebesseget a talajhoz kepest. Ezeknel, ezt
> a bizonyos sebesseget pont azon kerekek keruleti sebessegebol probaljak
> megallapitani, amelyeknek a csuszasat akarjak megakadalyozni. Bar mint
> irtam, nem ismerem a reszleteket, de kb, fel eve olyan autot vezetek
> amiben van ABS es azt erzem, hogy messze van a tokeletestol.  Egy otodik
>   kerek midezt megoldana de persze igen jelentos hatranyokat
> tobbletkoltsegeket okozva.
> Mostanaban viszont terjednek a golyo nelkuli, csupan optikai erzekelos,
> lenyegeben kepfeldolgozos egerek, pontosabban mar nem szamitanak
> kulonlegessegnek hanem tucataruk.
> Szoval a lenyeg, az auto aljaba be kell epiteni egy optikai erzekelos
> egret es ez szolgaltatna a sebessegmerest a talajhoz kepest. Esetleg
> kettot, ha megpordul az auto azt is ki lehetne szamitani belole. Persze
> itt az egeret nem szo szerint ertem, valami patkanyszeru durvabb nagyobb
> peldanyra gondolok, az elveket megtartva a reszleteket a korulmenyekhez
> igazitva.
> Tudom van a por meg a sar, de van ablakmoso is, meg ha nem lat meg
> mindig ott a regi (bevalt ?) modszer.
>
> Udv.
>              Nemeth Tibor
>
>
> -----------------------------------
>  Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/




More information about the Elektro mailing list