Szimulatort, de hogyan?
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Sat Jan 15 09:57:06 CET 2005
Rancz Lajos írta:
>Helló!
>
>Milyen szimulátort kell írni? Komplett fizikai is kell bele (rugók, sebváltó, kuplung, kormány etc.) + komplett grafika? Ez azért nem kis feladat... Vmilyen grafikai enginet lehet használni (inkább kell...), de ha az élethûség a szempont, akkor a fizikai részt jobb megírni szerintem. Azt javaslom, hogy a fizikát próbáld ki elõbb Matlab/simulinkben, ott egyszerûen lehet ilyen fizikai jellegû szimulációkat csinálni (asszem a Matlab 7.0-nak már van direkt hajtástechnikai toolboxa), ha az megy, akkor át lehet tenni C-be.
>
>
ha kesz kulso motort akarsz hasznalni akkor a screamer 4*4-et nezd meg -
magyar gyartasu program , csuszik , borul , tapad , billen es eddig a
fizikailag legpontosabb szimulacio amit autoban vezettem - gondolom
utana lehet nezni hogy hol keszult .
bye
dexter
--
No virus found in this outgoing message.
Checked by AVG Anti-Virus.
Version: 7.0.300 / Virus Database: 265.6.12 - Release Date: 1/14/2005
More information about the Elektro
mailing list