Mobil garancia, de nem foglalkoznak velem...

Tauri elektrolista at pdg.hu
Mon Feb 28 20:19:18 CET 2005


Hi Lista

Monday, February 28, 2005, 7:24:14 PM, you wrote:

Thony> Szervusz!

Thony> Igazándiból nehéz tanácsot adni, mivel sok kereskedonek van belso
Thony> szabályzata,
Thony> amit a szerencsétlen vásárlóval nem tudatnak. Anno, mikor még számtech.
Thony> kereskedésként üzemeltünk mi is megjártuk ezt a kanosszát. Az ügyfél által
Thony> hibásnak titulált HDD-t visszaszállítottuk a
Thony> nagykernek, ahol néhány hét 
Thony> elteltével
Thony> "hiba nem tapasztalható" jelzéssel visszaadták. Természertesen ügyfél újra
Thony> jött.
Thony> Nem volt mit tenni, a táp 12v-os kanócát
Thony> végigszikráztattuk párszor, s 
Thony> miután
Thony> totál halottá vált a diszk, már nem tudták visszaadni hibátlan 
Thony> hivatkozással.
Thony> Ám de a közelmúltban egyik "nevenincs " kereskedésben az ismerosöm által
Thony> visszavitt
Thony> alaplapot visszadták javítatlanul, mert "égés látható" rajta, így a garancia
Thony> nem vonatkozik rá.
Thony> Elgondolkodtatott az, hogy szerencsétlen felhasználó mit tehet arról, ha egy
Thony> Stab IC spontán
Thony> elhatározásból kalapot emel. Szóval nem tudom pontosan milyen szabályozás
Thony> vonatkozik az
Thony> elektronikai részegységek meghibásodására.


Az egyik "nagy" budapesti számítógépes boltban dolgozik egy ismerõsöm
ott rendszeresen küldik el a garanciás dolgokat mert valamilyen
alkatrész hiányzik róla.
Minden gyári panelen van nem beültetet kondi vagy egyéb alkatrész ezt
ráfogják a vevõre.
10-bõl 7 nagyot átkozódik és elmegy, a maradék
bepróbálkozik a fogyasztóvédelemmel de ha nem mint magán személy vette
akkor õk nem foglalkoznak vele.
Telefonnal sincs másképpen.








More information about the Elektro mailing list