Mobil garancia, de nem foglalkoznak velem...

Thony thonyk at hu.inter.net
Mon Feb 28 19:24:14 CET 2005


Szervusz!

Igazándiból nehéz tanácsot adni, mivel sok kereskedonek van belso 
szabályzata,
amit a szerencsétlen vásárlóval nem tudatnak. Anno, mikor még számtech.
kereskedésként üzemeltünk mi is megjártuk ezt a kanosszát. Az ügyfél által
hibásnak titulált HDD-t visszaszállítottuk a nagykernek, ahol néhány hét 
elteltével
"hiba nem tapasztalható" jelzéssel visszaadták. Természertesen ügyfél újra 
jött.
Nem volt mit tenni, a táp 12v-os kanócát végigszikráztattuk párszor, s 
miután
totál halottá vált a diszk, már nem tudták visszaadni hibátlan 
hivatkozással.
Ám de a közelmúltban egyik "nevenincs " kereskedésben az ismerosöm által 
visszavitt
alaplapot visszadták javítatlanul, mert "égés látható" rajta, így a garancia 
nem vonatkozik rá.
Elgondolkodtatott az, hogy szerencsétlen felhasználó mit tehet arról, ha egy 
Stab IC spontán
elhatározásból kalapot emel. Szóval nem tudom pontosan milyen szabályozás 
vonatkozik az
elektronikai részegységek meghibásodására.

Thony 




More information about the Elektro mailing list