Mobil garancia, de nem foglalkoznak velem...
Thony
thonyk at hu.inter.net
Mon Feb 28 19:24:14 CET 2005
Szervusz!
Igazándiból nehéz tanácsot adni, mivel sok kereskedonek van belso
szabályzata,
amit a szerencsétlen vásárlóval nem tudatnak. Anno, mikor még számtech.
kereskedésként üzemeltünk mi is megjártuk ezt a kanosszát. Az ügyfél által
hibásnak titulált HDD-t visszaszállítottuk a nagykernek, ahol néhány hét
elteltével
"hiba nem tapasztalható" jelzéssel visszaadták. Természertesen ügyfél újra
jött.
Nem volt mit tenni, a táp 12v-os kanócát végigszikráztattuk párszor, s
miután
totál halottá vált a diszk, már nem tudták visszaadni hibátlan
hivatkozással.
Ám de a közelmúltban egyik "nevenincs " kereskedésben az ismerosöm által
visszavitt
alaplapot visszadták javítatlanul, mert "égés látható" rajta, így a garancia
nem vonatkozik rá.
Elgondolkodtatott az, hogy szerencsétlen felhasználó mit tehet arról, ha egy
Stab IC spontán
elhatározásból kalapot emel. Szóval nem tudom pontosan milyen szabályozás
vonatkozik az
elektronikai részegységek meghibásodására.
Thony
More information about the Elektro
mailing list