TV marka?
Laurinyecz Zoltán
lauri at mail.globonet.hu
Tue Feb 15 20:52:43 CET 2005
Szia,
> >Szóról szóra így van! Talán csak annyit tennék hozzá
> hogy ha egy mód
> >van rá kerüld el a magyar Orion-t. Rengeteg baj van
> velük és az gyár
> >szarik rá hogy ellássa megfelelő információval a szervizeket.
>
> Tavolrol sem akarok vitaba szalni, de....
> En ismerem a meghibasodasi adatokat, nem rosszabb, mint
> barmelyik markae.
> Egy biztos, hozzank kizarolag hibas keszulek kerul. :)
> Nem is keves, de Budapest es kornyeke garis Orionjanak
> kb 80-90%-at mi javitjuk, es nem keveset adtak el.
> Nekunk egyebirant semmi gondunk a "gyar"-ral, a
> kapcsolatunk a vevoszolgalattal kifogastalan, a benti
> sracok is kezsegesek es senki sem tesz keresztbe.
> Anyag, info folyamatos, szoval akkor nekunk szerencsenk
> van? De ha Grundigot, Philipset stb. veszel, ugyanazt a
> gepet kapod, csak az ara kicsit mas. :(
Lehet hogy kicsit sarkosan fogalmaztam és hogy volt benne némi indulat is
de nem minden alap nélkül. Az én tapasztalatom szerint legfőképpen az a gond
hogy az Orion főleg saját magához képest veszített a színvonalból. Én 1991
óta javítom (javítottam) ezt a márkát és tudom hogy milyen szintű
szervizkönyveket adtak a CTV 02X-as vagy az azt követő készülékcsaládhoz.
Túlzás nélkül mondhatom a legjobb amit láttam ebben a kategóriában.
Részletes működési leírások, opciótáblázat, minden ami kell. Ehhez képest a
Vestel sasszis készülékcsaládhoz minden sasszihoz külön kellett ímélben
lekérni a rajzot aztán fél napot varázsolni hogy kinyomtatva is olvasni
lehessen és amikor javasoltam hogy talán célszerű lenne az összeset kiírni
cd-re és elküldeni a garanciális partnereknek akkor az volt a válasz hogy
erre nincs kapacitás.
Egy másik esetben a szervizkódokat szerettem volna megkérni egy konkrét
garos javítás alkalmával. Előbb el kellett mondanom hogy mi a hiba aztán
elkezdték volna fejből tollbamondani az egész listát mire többszöri kérésre
előszedték valahonnan a fájlt és elküldték. Nem részletezem a vége az lett
hogy a végén küldeniük kellett egy megírt memóriát mert "Ja azt
elfelejtettük mondani hogy a memóriának azt a területét nem lehet
szervizprogramból írni" Mondanom sem kell hogy 70 centis tv fenn a
negyediken lift nincs, kétszeri kiszállás oda vissza 55 km és ha egyéb utam
nem visz oda nem tudom ki fizette volna ki.
Erre és más kollégák hasonló tapasztalataira mondtam hogy ez a mostani Orion
szarik a szervizekre. A korábbihoz képest mindenképpen. Elfogadom azonban
hogy másnak más a tapasztalata. Ami pedig a meghibásodások számát illeti a
korábbi készülékcsaládból nagyságrendekkel kevesebbet kellett javítanom.
üdv: lauri
More information about the Elektro
mailing list