RE: PANASONIC kamera javitás

Cseh Róbert R.Cseh at Richter.hu
Wed Feb 9 13:53:39 CET 2005


Volt nemrég valami fogyvédelmis cikk itt a Elektron. A javított alkatrészre is _kell_ garit adni, ha jól emlékszem 6 hónap. Pont ki volt vki bukva rajta hogy a félvezetőkre a kereskedelemben nincs gari, akkor őneki miért kell adnia....

Ez csak halovány kép. Innentől ha a cserélt darab halt meg, akkor 6 hónap elölről ketyeg:)

Robi
 

-----Original Message-----
From: Nya'ri Viktor [mailto:office at flexelec.hu] 
Sent: Wednesday, February 09, 2005 12:15 PM
To: elektro at tesla.hu
Subject: Re: PANASONIC kamera javitás

Eredeti levélben leírtam, hogy pont a 3. javitás előtt járt le a gari, de méltányosságból megcsinálták még ingyen, mivel már kétszer ugyanezzel a bajjal volt ott. De megcsinálták, és jó is volt utána pár hétig-hónapig, olyan sokat nem használtam, tehát a szerviz nem hibáztatható, mert _megjavitva_, müködőképes állapotban kaptam vissza. 
Aztán hogy megint elromlott, arról már ki tehet? Figyasztóvédelemmel semmire nem mennék, mert a szerviz szakszerüen járt el.
Biztos hogy valami tipushiba, mert másfél éven belül 4x ugyanaz a hiba, több mint gyanus. Vagy csak az EPSON nyomtatók mintájára _betelt_ egy belső számláló, és nullázni kéne? :((((

Cseh Róbert wrote:

> Javítás:Ha garis,akkor a 3.után cserére jogosít a garijegy. Nem?
> Én nem venném át a javítást. Vagy visszavinni, javítási jegyet vagy 
> valamiféle javítási naprót kérnék el. Digitfényképezővel kimásolható pillanatok alatt:) Ha típushiba mondják ki. Ha javíthatatlan 8télleg ez nem fődarabcsere volt->Gariidő meghosszabbodik(nullázódik)?
> Amíg szervízben van szintén tolódik a gariidő. Én még a lejárat előtt lépnék (ajánlott _és_ tértivevényes levélben).
> Vagy szervízben szakvéleményt kérni. Javítás többször, pontos leírás,költségkimutatás minden. Ezzel boltba vissza, ügyintézés ott. Árat adják vissza, mert ez így halott.
> Ha Mo-n nem boldogulsz, akkor a köv lehetőségek vannak:
> ->Fogyasztóvéfdelem fele a _forgalmazó_ céget megnevezni, mint 
> ->fogyasztó megtéveszése ugyanis nem tartós fogyasztási cikk:) 
> ->Fogyasztóvéfdelem fele a _gyártó cég_  Moi képviseletét hasonló okok miatt Fogyasztóvéfdelem fele a _szervízt ha nem ad ki ilyen papírt._ Az előző javításoknak igaz van valami papíralapú nyoma?






More information about the Elektro mailing list