PANASONIC kamera javitás
Nya'ri Viktor
office at flexelec.hu
Wed Feb 9 12:15:08 CET 2005
Eredeti levélben leírtam, hogy pont a 3. javitás előtt járt le a gari,
de méltányosságból megcsinálták még ingyen, mivel már kétszer ugyanezzel
a bajjal volt ott. De megcsinálták, és jó is volt utána pár
hétig-hónapig, olyan sokat nem használtam, tehát a szerviz nem
hibáztatható, mert _megjavitva_, müködőképes állapotban kaptam vissza.
Aztán hogy megint elromlott, arról már ki tehet? Figyasztóvédelemmel
semmire nem mennék, mert a szerviz szakszerüen járt el.
Biztos hogy valami tipushiba, mert másfél éven belül 4x ugyanaz a hiba,
több mint gyanus. Vagy csak az EPSON nyomtatók mintájára _betelt_ egy
belső számláló, és nullázni kéne? :((((
Cseh Róbert wrote:
> Javítás:Ha garis,akkor a 3.után cserére jogosít a garijegy. Nem?
> Én nem venném át a javítást. Vagy visszavinni, javítási jegyet vagy valamiféle javítási naprót kérnék el. Digitfényképezővel kimásolható pillanatok alatt:)
> Ha típushiba mondják ki. Ha javíthatatlan 8télleg ez nem fődarabcsere volt->Gariidő meghosszabbodik(nullázódik)?
> Amíg szervízben van szintén tolódik a gariidő. Én még a lejárat előtt lépnék (ajánlott _és_ tértivevényes levélben).
> Vagy szervízben szakvéleményt kérni. Javítás többször, pontos leírás,költségkimutatás minden. Ezzel boltba vissza, ügyintézés ott. Árat adják vissza, mert ez így halott.
> Ha Mo-n nem boldogulsz, akkor a köv lehetőségek vannak:
> ->Fogyasztóvéfdelem fele a _forgalmazó_ céget megnevezni, mint fogyasztó megtéveszése ugyanis nem tartós fogyasztási cikk:)
> ->Fogyasztóvéfdelem fele a _gyártó cég_ Moi képviseletét hasonló okok miatt
> ->Fogyasztóvéfdelem fele a _szervízt ha nem ad ki ilyen papírt._ Az előző javításoknak igaz van valami papíralapú nyoma?
More information about the Elektro
mailing list