Jardafutes

Topybear topybear at chello.hu
Wed Feb 2 17:33:56 CET 2005


>Csekély különbségek azért itt-ott vannak ... láttam ilyen cuccot élõben.

Én dolgoztam is vele! :)))

>Szóval van egy 5 tonnás ZIL tartálykocsi, 5m3 kerozinnal a puttonyában. 
>Hogy ne kelljen 5 percenként megállni :-))

Nálunk még MAZ volt az áldozat.


>A ZIL orra elé egy szép nagy vasszerkezet odaszerkesztve, önbeálló 
>kerekeken. Azon van a MIG hajtómû. (Hogy nem MIG21, hanem MIG15, az most 
>tökmindegy).

Gondoltam mostanra korszerûsítettek! :)))

>A vezetõfülkében ül a szerencsés kiválasztott, talpig zajvédõben.

Hát nem t'om, nálunk zajvédõ nem volt, pár óra éjszakai huzavona után én a 
volánnál is képes voltam elaludni (addigra a kísérõ, akinek az lett volna a 
dolga, hogy a sofõr el ne aludjon, már rég aludt). Az elõttem menõ kísérõje 
szaladt hátra, mikor látta, hogy furcsán elkanyarodtam a pálya széle felé. :)

>Kb lépésben bírja maga elõtt tolni a szerkezetet. Éles kanyart elkerüli. A 
>hajtómû alapgázon jár, mert különben õ az erõsebb, és hátramenet lesz a 
>dologból.
>A kilépõ gáz vaslemezekkel úgy van terelve, hogy ne a betont fûtse - mert 
>felszedi - hanem éppenhogy felette süvöltsön el.

Már nem emlékszem pontosan, de talán olyan 45 fok környékén állhatott?


>Mûködés közben a gépet megközelíteni tilos, igaz, annyira hülye katonáról 
>nem szól az emlékezet, aki önszántából közel menne ehhez a mostrumhoz.

Alapjáraton még csak-csak, de amikor üzemszerûen rá lett adva a kakaó - ami 
azt jelenti, hogy valami keveset emeltünk a fordulaton, hogy ne tolje el az 
autót -, akkor kétszer is meggondolta az ember, hogy közel menjen-e. 
Messzirõl is igen rázta a nadrágszárat, meg a sapkát is hamar elvitte. 
Viszont átázott bakancsot így lehetett a leghamarabb szárítani, csak az 
égett gumiszagra kellett figyelni. :)


>Az viszont kétségtelen, hogy hatásos a szerkezet.
>
>üdv: béla

Topy




More information about the Elektro mailing list