Jardafutes
Topybear
topybear at chello.hu
Wed Feb 2 17:33:56 CET 2005
>Csekély különbségek azért itt-ott vannak ... láttam ilyen cuccot élõben.
Én dolgoztam is vele! :)))
>Szóval van egy 5 tonnás ZIL tartálykocsi, 5m3 kerozinnal a puttonyában.
>Hogy ne kelljen 5 percenként megállni :-))
Nálunk még MAZ volt az áldozat.
>A ZIL orra elé egy szép nagy vasszerkezet odaszerkesztve, önbeálló
>kerekeken. Azon van a MIG hajtómû. (Hogy nem MIG21, hanem MIG15, az most
>tökmindegy).
Gondoltam mostanra korszerûsítettek! :)))
>A vezetõfülkében ül a szerencsés kiválasztott, talpig zajvédõben.
Hát nem t'om, nálunk zajvédõ nem volt, pár óra éjszakai huzavona után én a
volánnál is képes voltam elaludni (addigra a kísérõ, akinek az lett volna a
dolga, hogy a sofõr el ne aludjon, már rég aludt). Az elõttem menõ kísérõje
szaladt hátra, mikor látta, hogy furcsán elkanyarodtam a pálya széle felé. :)
>Kb lépésben bírja maga elõtt tolni a szerkezetet. Éles kanyart elkerüli. A
>hajtómû alapgázon jár, mert különben õ az erõsebb, és hátramenet lesz a
>dologból.
>A kilépõ gáz vaslemezekkel úgy van terelve, hogy ne a betont fûtse - mert
>felszedi - hanem éppenhogy felette süvöltsön el.
Már nem emlékszem pontosan, de talán olyan 45 fok környékén állhatott?
>Mûködés közben a gépet megközelíteni tilos, igaz, annyira hülye katonáról
>nem szól az emlékezet, aki önszántából közel menne ehhez a mostrumhoz.
Alapjáraton még csak-csak, de amikor üzemszerûen rá lett adva a kakaó - ami
azt jelenti, hogy valami keveset emeltünk a fordulaton, hogy ne tolje el az
autót -, akkor kétszer is meggondolta az ember, hogy közel menjen-e.
Messzirõl is igen rázta a nadrágszárat, meg a sapkát is hamar elvitte.
Viszont átázott bakancsot így lehetett a leghamarabb szárítani, csak az
égett gumiszagra kellett figyelni. :)
>Az viszont kétségtelen, hogy hatásos a szerkezet.
>
>üdv: béla
Topy
More information about the Elektro
mailing list