konstrukcios hibak

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Wed Dec 28 11:53:05 CET 2005


Szima Gábor wrote:

>
> On Wed, 28 Dec 2005, SZIGETI Szabolcs wrote:
>
>> Itt mondjuk minden pontosan úgy történt, ahogy kellett. Ez kb. olyan, 
>> mint "meg akartam állni a parkolóban, de gázt adtam, hiába tekertem a 
>> kormányt, nekimentem a falnak."
>>
>> Az egyik pilcsi megnyomta az átstartolás gombot, és utánna meg össze 
>> -vissza nyúlkáltak. Elég messze van a konstrukciós hibától.
>
>
> Errol beszelek; meg kene mar tanulni vegre repulot vezetni a 
> pilotaknak. :)
> Mondjuk azon mar el lehet filozofalgatni, hogy az elso atstart utan 
> kapcsoljon-e le ez a funkcio, de lehet, hogy ugy meg rosszabb lenne. 

tudod ez olyan mintha a atdugnad a kezed a kormanyon a kocsiban es ugy 
probalnal fordulni - fordulni szeretnel , de valamiert nem megy - abban 
a pillanatban a kanyart akarod megoldani - siman letorod a 
bajuszkapcsolokat erobol , a tobbi csak utana jon - tehat ha a gep 
felkapja az orrat full atstart modban akkor a pilota szent meggyozodese 
az hogy a gep valami durva turbulenciaba kerult - es at fog esni - tehat 
azonnal lenyomja az orrat , a szamitogep ezt eszlelve felhuzza - es 
mivel a kormany energiat emeszt fel , par ilyen pumpalas utan a gep 
felig hanyattesik , elfogy a sebesseg es mindenkinek vege - mielott a 
pilota levette volna a szemet a muhorizontrol / ablakrol (ha vilagos van 
egyaltalan)
tehat el kene donteni hogy ki vezeti a gepet - a boeing megoldotta - az 
airbus nem .

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list