ADSL bug

mpityu elektrolista at freemail.hu
Mon Dec 19 13:58:14 CET 2005


Hali!


En is voltam a masik oldalon kb. 1 evig. Igaz, nem ADSL 
elofizetokkel voltam kapcsolatba, hanem komolyabb ugyfelekkel, 
akikrol mondjuk elvarhato lett volna(mivel vegzettsegre nem 
kozgazdaszok..) hogy mieltott leadnak hibara egy berelt vonalat, 
es pampognak egy oran at a telefonba, hogy miert nem megy, 
talan nezzek meg, hogy egyaltalan van e esetleg villany, vagy a 
sajat routeruk megy e a vonal vegen.. 70-80%ban nem tettek meg! 
Az ugyfelszolgalat es ugyfelszolgalat kozott van kulonbseg. 
Engem pl baromira nem erdekel, hogy a masik oldalon kivel 
beszelek.. Ha nem tud segiteni a problema megoldasaban, akkor 
vagy kapcsoljon valakit, aki tud.. (ne nekem kelljen kitalalni, es 
nyomozni, hogy ki az ertelmes a cegnel...) vagy keressen 
maganak masik munkat.  De a masik meg bosszantobb, ha az 
ugyfelszolgalatos nem erti, hogy mi a problema, pedig azert van 
ott. En is beszeltem annak idelyen hulye ugyfellel, aki orditott, be 
akart perelni, meg hozzatette, hogy odajon, megkeres, es 
agyonver. Ezeket van a rogzitos telefon. Ilyenen soha nem huztam 
fel magam ;-) Es a mai napig csinalnam meg, ha a tortenelem 
arnyoldala nem mashogy akarta volna, de ez mar politika, es Leto 
idegbajt kapna.. ;-)

de hulye ugyfel mindig van, es lesz is.. (az ex. baratnom pl 
bankban dolgozik, es rendszeresen mennek be ugyfelek ugy, hogy 
nem tudjak mi a kulonbseg az utalas, meg a befizetes kozott.. 
Innentol az ugyfel a hulye. Persze a tuloldalon meg az alkalmazott, 
mert nem erti meg az ugyfelet, annak ellenere, hogy hulyesegeket 
beszel...

Ezektol fuggetlenul: az ugfelszolgalat azert van, hogy segitsen 
megoldani az ugyfel problemajat. Ha nem segit, akkor felesleges, a 
fizetesen lehet felvenni olyat, aki viszont alkalmas a problema 
kezelesere. 

Ez most nem szemelyesen ellened szolt, sot.. tenyleg, komolyan 
tudom, milyen volt a kedvesed sorsa. Szemelyesen magamtol, es 
ismerosoktol is. De ettol meg a feladat adott volt Neki is

A baj az, hogy nagyon sok olyan ember telefonal ilyen helyekre, 
akik csak vegre ki akarjak elni azt a vagyukat, hogy 
ordibalhassanak valakivel. De ha bebizonyitod, hogy nem vagy 
hulye.. es tenyleg erted, amit magyarazol. Netalantan segiteni is 
akarsz a problema megoldasaban, akkor komolyan vesznek. 
ehhez viszont eros fellepes kell, es a majd visszahivjuk szoveget 
nem bevenni.. (en is probaltam annak idejen soxor.. es soxor 
megoldotta a problemat, mert addig visszajott a villany.. ;-)  )

A hogyan kezeljuk az ugyfeleket es ugyfelszolgalatokat c. 
musorunkat hallotak. ;-)

Udv:mpityu

>   A zasszony telefonos ügyfélszolgálatos... az első hónapban többször 
> sírva jött haza az ilyen ügyfelek miatt, akik mindig a legkisebb 
> fogaskereket basztatják. Tessék kapcsoltatni műszaki/gazdasági 
> munkatársat és azt basztatni, ő tud érdemben ilyenben segíteni... :)
> -- 
> http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
> Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu
> +36-70/9400-341 -=- ICQ: 49179141 -=- Skype: authgabor
> 
> -----------------------------------
>  Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
> 





More information about the Elektro mailing list