ADSL bug
mpityu
elektrolista at freemail.hu
Mon Dec 19 13:58:14 CET 2005
Hali!
En is voltam a masik oldalon kb. 1 evig. Igaz, nem ADSL
elofizetokkel voltam kapcsolatba, hanem komolyabb ugyfelekkel,
akikrol mondjuk elvarhato lett volna(mivel vegzettsegre nem
kozgazdaszok..) hogy mieltott leadnak hibara egy berelt vonalat,
es pampognak egy oran at a telefonba, hogy miert nem megy,
talan nezzek meg, hogy egyaltalan van e esetleg villany, vagy a
sajat routeruk megy e a vonal vegen.. 70-80%ban nem tettek meg!
Az ugyfelszolgalat es ugyfelszolgalat kozott van kulonbseg.
Engem pl baromira nem erdekel, hogy a masik oldalon kivel
beszelek.. Ha nem tud segiteni a problema megoldasaban, akkor
vagy kapcsoljon valakit, aki tud.. (ne nekem kelljen kitalalni, es
nyomozni, hogy ki az ertelmes a cegnel...) vagy keressen
maganak masik munkat. De a masik meg bosszantobb, ha az
ugyfelszolgalatos nem erti, hogy mi a problema, pedig azert van
ott. En is beszeltem annak idelyen hulye ugyfellel, aki orditott, be
akart perelni, meg hozzatette, hogy odajon, megkeres, es
agyonver. Ezeket van a rogzitos telefon. Ilyenen soha nem huztam
fel magam ;-) Es a mai napig csinalnam meg, ha a tortenelem
arnyoldala nem mashogy akarta volna, de ez mar politika, es Leto
idegbajt kapna.. ;-)
de hulye ugyfel mindig van, es lesz is.. (az ex. baratnom pl
bankban dolgozik, es rendszeresen mennek be ugyfelek ugy, hogy
nem tudjak mi a kulonbseg az utalas, meg a befizetes kozott..
Innentol az ugyfel a hulye. Persze a tuloldalon meg az alkalmazott,
mert nem erti meg az ugyfelet, annak ellenere, hogy hulyesegeket
beszel...
Ezektol fuggetlenul: az ugfelszolgalat azert van, hogy segitsen
megoldani az ugyfel problemajat. Ha nem segit, akkor felesleges, a
fizetesen lehet felvenni olyat, aki viszont alkalmas a problema
kezelesere.
Ez most nem szemelyesen ellened szolt, sot.. tenyleg, komolyan
tudom, milyen volt a kedvesed sorsa. Szemelyesen magamtol, es
ismerosoktol is. De ettol meg a feladat adott volt Neki is
A baj az, hogy nagyon sok olyan ember telefonal ilyen helyekre,
akik csak vegre ki akarjak elni azt a vagyukat, hogy
ordibalhassanak valakivel. De ha bebizonyitod, hogy nem vagy
hulye.. es tenyleg erted, amit magyarazol. Netalantan segiteni is
akarsz a problema megoldasaban, akkor komolyan vesznek.
ehhez viszont eros fellepes kell, es a majd visszahivjuk szoveget
nem bevenni.. (en is probaltam annak idejen soxor.. es soxor
megoldotta a problemat, mert addig visszajott a villany.. ;-) )
A hogyan kezeljuk az ugyfeleket es ugyfelszolgalatokat c.
musorunkat hallotak. ;-)
Udv:mpityu
> A zasszony telefonos ügyfélszolgálatos... az elsŠhónapban többször
> sÃrva jött haza az ilyen ügyfelek miatt, akik mindig a legkisebb
> fogaskereket basztatják. Tessék kapcsoltatni műszaki/gazdasági
> munkatársat és azt basztatni, Å tud érdemben ilyenben segÃteni... :)
> --
> http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
> Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu
> +36-70/9400-341 -=- ICQ: 49179141 -=- Skype: authgabor
>
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
>
More information about the Elektro
mailing list