Harvard vs. Neumann -> Multiprocessor

AwoL awol at tvn.hu
Sun Dec 18 18:53:49 CET 2005


Hello hoyuka,

Nem vart disk io-ra mivel a szegmensmemoria ugy volt kiosztva
hogy fullosan memoriaba dolgozzon, nem vitt csak 400megat a gigabol...
szoval valami mas oka lehet...
(az LW elore tolti az osszes adatot, az object-tol a texturaig
mindent, es utanna feldolgozza, ebben az esetben nem volt bitmap textura
pont azert mert igy kevesebb memoria kellett...)


Sunday, December 18, 2005, 6:24:07 PM, you wrote:

hh> Tenyleg. De ki gondolta volna, hogy renderelesnel IO-ra fog varni. Mondjuk
hh> pl. file IO-ra siman varhat.
hh> De Linux-on ugy is meg lehet merni egy progi futasi idejet, hogy nem meri
hh> bele a varakozasokat. Talan valami stime parancson keresztul kell
hh> elinditani a progit.

hh> udv.
hh> hoyuka

hh> BEREGNYEI Balazs said:
>>
>> On Sun, 18 Dec 2005, hoyuka hoya wrote:
>>
>>>> 1thread: 565.8 sec
>>>> 2thread: 324.0 sec
>>>> 4thread: 291.1 sec
>>>> 8thread: 290.1 sec
>>
>>> Szerintem ez nem logikus, hogy 4 thread-el gyorsabb... Valami sumaksag
>>> lehet a dologban.
>>
>> Szerintem meg siman elkepzelheto, hogy 4 thread-del gyorsabb :)
>>
>> Csak egy pelda: tegyuk fel, hogy a thread-ek neha varakoznak valamire
>> (I/O), es ha tobb thread van, akkor kisebb annak a valoszinusege, hogy
>> mindenki varakozik, es nagyobb annak a valoszinusege, hogy van olyan
>> thread, ami epp nyers szamolast vegez, tehat jobb a CPU kihasznalasa.
>>
>> BB
>>
>> -----------------------------------
>>  Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
>>

hh> -------------------------------------
hh> Mi a C2? http://mail.c2.hu

hh> -----------------------------------
hh>  Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/



-- 
Regards,
 AwoL                            mailto:awol at tvn.hu




More information about the Elektro mailing list