csarnok futes
ellaci
ellaci at freemail.hu
Thu Dec 15 19:05:37 CET 2005
Nem a szimmetriával van a gond. A légritka térrész a szárny felso oldalán
van, ahol "domború" a szárny.
A baj azzal van, hogy a felhajtóerot adó szárnymenti lágáramlás a módosult
felület miatt leszakad/turbulensé válik. Így mexunik a felhajtóero kb.
2/3-a.
>
>
> charles hoss wrote:
>
> > Vajk Fekete wrote:
> >
> >> hajjaj, de mennyire elofordul. le is szoktak miatta esnii, hogy a jeg
> >> megvaltoztatja a szarny alakjat, es megvaltozik az aerodinamikaja.
> >
> >
> > mert termeszet osanyank egy vitathato erkolcsu holgy - a belepoel ket
> > oldalan eltero a nyomas - a vakuumos odalon kicspodik , kifagy , a
> > tulnyomasos oldalon nem , igy kapsz egy szimmetrikus szarnyat ami nem
> > emel kozel sem akkorat mint amire szukseged lenne .
>
> Viszont szimmetrikus szarnyprofillal lehet murepulni meg fejjel lefele
> repulni!! Ez tok jo!
>
> vajk
>
> >
>
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
>
More information about the Elektro
mailing list