Elnevezesek
jhidvegi
jhidvegi at startadsl.hu
Wed Dec 14 00:17:41 CET 2005
Edomer wrote:
> nyaron egyszer a felesegem gimnazista osztalytalakozojan beszeltem a
> Betonutepito Rt. egyik fomernokevel,
> es mondtam neki hogy az M3 uj resze teljesen korrekt, csak nehany
> kanyarban erdekesen megdob, mert
> van benne egy tores a kanyarban. Mondta hogy ezt sajnos igy kell
> tervezni, es csinalni, mert ilyen a szabvany(!).
> Tehat ami nem dob meg es jo, az be kell tiltani mert nem teljesiti a
> szabvanyt.:) Mondta hogy mar vagy 10 eve
> feszitenek vele hogy megvaltoztassak, de eddig meg nem sikerult.
Aha, értem, csak nem értem, ki a f..sz volt, aki ezt a szabványt csinálta.
Miket meg nem tud az ember ezen a listán! :-)
Egy előnye van: 130-ig nem olyan gáz, efölött jóval fekvőrendőrként
viselkedik, és elbizonytalanítja az esetleg gyakorlatlanabb autóst, és
ijedtében lefékez. Persze ezzel jó kis balesetveszélyt is előidézhet.
Szerintem úgy 200-nál egy normál autó kissé elemelkedik az útról ezen a
ferde törésvonalon. Még az is lehet, hogy borul egyet, mert ilyen irányú
nyomaték jön létre. Először a kocsi egyik oldala megy le az útról, a másik
ott marad, tehát elkezd borulni, és csak azért marad talpon, mert a másik
oldal aztán leér...
Külföldön is ez a szabvány? Mondjuk a németeknél? Meglepődnék!
hjozsi
More information about the Elektro
mailing list